Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Mathias

[Unity - zadania] Tekstura / obiekt / animacja / przycisk

Question

Witam,

Potrzebuje pomocy / informację gdzie znajdę poradniki jak wykonać poniższe zadania:

 

Jest to kontynuacja zadań z 3ds max ( http://max3d.pl/forum/threads/103028-Zadania-Teren-g%C3%B3rzysty-schody-drzewa )

1. Utwórz materiał z teksturą przedstawiający trawę i przypisz go do powierzchni przedstawiającej teren.

 

2. Utwórz obiekt trójwymiarowy, który pod własnym ciężarem spada ze schodów ( użyj komponentów Rigidbody dla obiektu i Mesh Collider dla terenu).

 

3. Utwórz materiał fizyczny, który spowoduje że obiekt będzie odbijał się od powierzchni (bonciness) i przypisz go do obiektu.

 

4. Dodaj do drzewa utworzonego w 3ds max prostą animacje polegającej na obrocie tak aby drzewo przechyliło się.

 

5. Dodaj element interfejsu użytkownika (Button), który będzie uruchamiał animacje drzewa. Dodaj do maszyny stanów komponentu Animator nowy stan (spoczynek) oraz warunkowe przejście między stanami zależne od parametru typu Boolean.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy