marekkonieczny Napisano 4 Kwiecień 2017 Napisano 4 Kwiecień 2017 Cześć i czołem Mam pytanie, mam zrobioną symulację wody. Przeniosłem ją do 3ds maxa, stworzyłem studio. Renderuje w Vray 3.4 I chcę wyrenderować na alpha channelu po to by potem wrzucić to do aftera i tam ostatecznie dać background. W materiale wody, w Basic parameters w Reflect i Refract zmieniłem Affect Channels na Color + Alpha i to załatwiło temat samego backgroundu. Prawidłowo ? Kolejnym problem to że, woda nie jest tak wyrazista w Afterze jak w renderze w maxie... Czy jest na to jakiś sposób ? Użyłem podstawowych Render elementów Alpha, Lighting, Global ilu, reflection, refraciont, specular, zdepth. Czy o czymś zapomniałem ? A może ustawienia w Basic parameters są błędne ? Prosze o pomoc. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się