Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć i czołem

 

Mam pytanie, mam zrobioną symulację wody. Przeniosłem ją do 3ds maxa, stworzyłem studio. Renderuje w Vray 3.4 I chcę wyrenderować na alpha channelu po to by potem wrzucić to do aftera i tam ostatecznie dać background. W materiale wody, w Basic parameters w Reflect i Refract zmieniłem Affect Channels na Color + Alpha i to załatwiło temat samego backgroundu. Prawidłowo ?

 

Kolejnym problem to że, woda nie jest tak wyrazista w Afterze jak w renderze w maxie...

Czy jest na to jakiś sposób ? Użyłem podstawowych Render elementów Alpha, Lighting, Global ilu, reflection, refraciont, specular, zdepth.

Czy o czymś zapomniałem ? A może ustawienia w Basic parameters są błędne ? Prosze o pomoc.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności