Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, niedawno zacząłem swoją przygodę z grafiką 3D. Przerobiłem kilka tutoriali do 3d maxa. W przyszłości najbardziej interesuje mnie praca w branży gier komputerowych. Najbardziej podoba mi się modelowanie. A teraz pytanie: Na czym powinienem się skupić ? Warto zajmować się wszystkimi aspektami pracy jak modelowanie, tekstury, rigging, animacja, efekty cząstecazkowe itp. Czy lepiej np. skupić się tylko i wyłącznie na modelowaniu ? Czy może jakiejś kombinacji różnych rzeczy ? I jak bardzo przydatna jest znajomość photoshopa ? Z góry przepraszam jeśli jakieś pytania są zbyt trywialne/banalne, ale dopiero zaczynam.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No to powodzenia zycze i wytrwalosci!

 

Dobrze zebys od razu przyjal pewien koncept, ze jesli chcesz byc dobrym grafikiem 3d w game dev musisz niesutannie byc otwarty na innowacje, szybko sie addaptowac. Wiec takie sztywne wyuczenie sie jakis technik czy softow moze byc nie wystarczajace.

 

Jesli chodzi o to na czym sie skupic, to ja sugerowalbym ogarnac caly stack modelowania low poly: modelowanie high-->low poly, uv maps, normal maps, diffuse maps (i generalnie texturing) - to i tak ogromna dziedzina i mozna spedzic w niej cale zycie i byc daleki od perfekcji.

 

Nie mniej taki full stack low poly modeler ma najwieksze szanse na dostanie pracy - duzo sie takich poszukuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności