Napisano 12 Maj 20177 l Poszukujemy pracownika działu obsługi klienta w GarageFarm.NET (cloud render farm). Godziny pracy są elastyczne, ale oczekujemy zaangażowania na poziomie minimum 25-40 godzin tygodniowo. Liczymy na długoterminową współpracę. Zespół składa się w większej części z Polaków, ale w komunikacji w firmie używamy języka angielskiego, więc poniższy opis zadań przedstawiam po angielsku. Job description: · Troubleshooting potential issues with rendering on the network and with our software · Monitoring and analyzing render jobs · Providing first line support to our customers · Communicating with customers via messenger, voice calls, and email in a friendly and professional manner · Working remotely · 8 hours shifts, flexible hours Requirements: · Fluent English · Very good knowledge of at least one 3D application and willingness to learn others (3ds Max, Maya, Lightwave, Cinema 4D, Blender and others) · Computer with good internet connection and quiet workplace · Strong work ethic with ability to work remotely If you are available and interested, kindly send me your skype ID, CV, and expected salary to [email protected] GarageFarm.NET jest jednym z największych serwisów świadczących usługi renederowania przez internet. Założony został w 2010 w Wielkiej Brytanii przez dwoje wspólników, od tego czasu rozrósł się do ok. 30 osobowego zespołu. Zawsze szukamy możliwości zatrudnienia najlepszych ludzi, którzy zaangażują się w realizację misji firmy – zapewnienia najbardziej przyjaznej i prostej dla klientów usługi renderowania. W treści CV należy umieścić następującą klauzulę dotyczącą wykorzystania danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883".