Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

vrmap - to tak zwany prepass jest on potrzebny w liczeniu animacji by "global" nie mrugał. Teraz musisz, dodatkowo jeszcze raz to renderować wskazując ścieżkę vrmap dla prepassu.

 

Wszystko co powiedziałem wyżej masz opisane tutaj,

https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/Rendering+an+Animation+with+Moving+Objects

https://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/Rendering+an+Animation+with+Moving+Objects+II

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności