ridgid Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 Witam, chciałbym stworzyć coś na wzór telefonu komórkowego. Stworzyłem kształt box i nałożyłem na niego bitmapy z przodu, z tyłu i z boków. Prezentuje się nieźle tylko, że mój telefon jest kwadratowy, a na bokach wystają resztki niepotrzebnego tła z bitmapy. Jak nadać odpowiedni kształt?? Zapewne jest możliwość edytowania krzywych ale nie wiem jak to zrobić.
haliq Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 Mały tutorial: Nadaj boxowi odpowiednią ilość segmentów (np. 3x3x4)i. Kliknij nań prawym przyciskiem i wybierz convert to>>>editable poly. Szukasz rolety Subdivision Surface i zaznaczasz opcję use NURMS subdivision. Nast. zwiększasz parametr Iterations (nie więcej niż 2, 1 powinno wystarczyć). Wchodzisz w tryb sub-object, najlepiej vertex lub polygon, i ustawiasz ogólny kształt telefonu. Gdy skończysz, jeszcze raz konwertujesz to to editable poly. Dopiero wtedy, korzystając z narzędzi extrude, bevel, inset, skalowania i przesuwania dodajesz szegóły takie jak ekran, klawiatura, antenka itepe. Mi zabrało to ok 5 min.
Piotr Dobosz Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 14 razy bevel:) do boxa i masz telefonik heheh:) niesamowite:) pozdrawiam
ridgid Napisano 5 Listopad 2004 Autor Napisano 5 Listopad 2004 udało się, mam jeszcze problem z dopasowaniem bitmapy, nie wiem jak usunąć z niej nie potrzebne narożniki, czyli w moim przypadku jest to białe tło.
ridgid Napisano 5 Listopad 2004 Autor Napisano 5 Listopad 2004 mam jeszcze jeden problem, jak zmienić kolor tła, tak by na wyrenderowanym obrazku boło ono np. białe??
Rekomendowane odpowiedzi