Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Techland to uznany na świecie producent, dystrybutor i wydawca gier komputerowych obecny na rynku od ponad 25 lat. Nasze gry – w szczególności Dying Light i Dying Light:The Following oraz serie Dead Island i Call of Juarez – osiągnęły międzynarodową popularność i zdobyły wielomilionowe rzesze fanów. Wydany w 2015 roku Dying Light trafił już w sumie do ponad 11 milionów graczy. W roku 2016 weszliśmy na globalny rynek wydawniczy jako Techland Publishing, a także ogłosiliśmy prace nad dwiema wysokobudżetowymi produkcjami, których premiera planowana jest w ciągu najbliższych trzech lat. Za pomocą najnowszych technologii i dzięki najlepszym specjalistom w branży nieustannie dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Character Material Artist

 

Twoim głównym zadaniem będzie tworzenie tekstur do postaci do naszego kolejnego wielkiego tytułu.

 

 

Na co dzień będziesz:

 

  • tworzyć i modyfikować tekstury, pracując bezpośrednio z Art Directorem, a kierunek Twoich prac będzie wytyczony przez Art Guide,
  • tworzyć tekstury zgodnie z określonymi wymaganiami technicznymi oraz dbać o jakość zaimportowanych tekstur,
  • prezentować efekty pracy i sprawnie uzasadniać swoje decyzje projektowe,
  • częścią kompetentnego, interdyscyplinarnego zespołu tworzącego postaci
  • uczyć się naszych wewnętrznych narzędzi oraz (jeśli nie znasz) Substance Designera oraz Substance Paintera,
  • mieć istotny wpływ na ostateczną wersję produktu i doświadczenie gracza

 

Spełniasz nasze oczekiwania jeśli jesteś:

 

  • doświadczony. Masz dwuletnią praktykę w tworzeniu materiałów i teksturowaniu postaci do projektów AAA.
  • utalentowany i kreatywny. Stworzone przez Ciebie tekstury opowiadają historie i są realistyczne. Posiadasz portfolio, które pokazuje Twoje umiejętności w zakresie PBR i tekstur tworzonych w fotorealistycznym stylu. Dodatkowo docenimy jeśli tworzysz tekstury ręcznie malowane.
  • ciekawy świata i ambitny. Chcesz zobaczyć jak efekty Twojej pracy ożywają w świecie naszej gry.
  • cierpliwy.
  • na bieżąco: śledzisz nowe podejścia do tworzenia tekstur i weryfikujesz je w swojej codziennej pracy.

Zainteresowany? Aplikuj poprzez: http://techlandjobs.com/oferty-pracy/character-material-artist

  • Wyświetleń 876
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.