Jump to content
Techland

Techland poszukuje Character Material Artist - praca stała

Recommended Posts

Techland to uznany na świecie producent, dystrybutor i wydawca gier komputerowych obecny na rynku od ponad 25 lat. Nasze gry – w szczególności Dying Light i Dying Light:The Following oraz serie Dead Island i Call of Juarez – osiągnęły międzynarodową popularność i zdobyły wielomilionowe rzesze fanów. Wydany w 2015 roku Dying Light trafił już w sumie do ponad 11 milionów graczy. W roku 2016 weszliśmy na globalny rynek wydawniczy jako Techland Publishing, a także ogłosiliśmy prace nad dwiema wysokobudżetowymi produkcjami, których premiera planowana jest w ciągu najbliższych trzech lat. Za pomocą najnowszych technologii i dzięki najlepszym specjalistom w branży nieustannie dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Character Material Artist

 

Twoim głównym zadaniem będzie tworzenie tekstur do postaci do naszego kolejnego wielkiego tytułu.

 

 

Na co dzień będziesz:

 

  • tworzyć i modyfikować tekstury, pracując bezpośrednio z Art Directorem, a kierunek Twoich prac będzie wytyczony przez Art Guide,
  • tworzyć tekstury zgodnie z określonymi wymaganiami technicznymi oraz dbać o jakość zaimportowanych tekstur,
  • prezentować efekty pracy i sprawnie uzasadniać swoje decyzje projektowe,
  • częścią kompetentnego, interdyscyplinarnego zespołu tworzącego postaci
  • uczyć się naszych wewnętrznych narzędzi oraz (jeśli nie znasz) Substance Designera oraz Substance Paintera,
  • mieć istotny wpływ na ostateczną wersję produktu i doświadczenie gracza

 

Spełniasz nasze oczekiwania jeśli jesteś:

 

  • doświadczony. Masz dwuletnią praktykę w tworzeniu materiałów i teksturowaniu postaci do projektów AAA.
  • utalentowany i kreatywny. Stworzone przez Ciebie tekstury opowiadają historie i są realistyczne. Posiadasz portfolio, które pokazuje Twoje umiejętności w zakresie PBR i tekstur tworzonych w fotorealistycznym stylu. Dodatkowo docenimy jeśli tworzysz tekstury ręcznie malowane.
  • ciekawy świata i ambitny. Chcesz zobaczyć jak efekty Twojej pracy ożywają w świecie naszej gry.
  • cierpliwy.
  • na bieżąco: śledzisz nowe podejścia do tworzenia tekstur i weryfikujesz je w swojej codziennej pracy.

Zainteresowany? Aplikuj poprzez: http://techlandjobs.com/oferty-pracy/character-material-artist

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy