Jezeli chcesz szybszego przerenderowania, zainwestuj w wydajniejszy procek , na przyklad dwu, badz 4 rdzeniowy, i szybkie pamieci, karta nie ma nic z tym wspolnego, jedyne co zwiekszy si eprzy zakupie nowej ( najlepiej dla tych zastosowan karty radeon HD 4*** lub nVidia Quadro) to wydajnosc w oknie podgladu..
Otoz zakupilem ksiazke ''Cwiczenia Praktyczne'' Blender Macieja Halbera.
Ogolnie ladnie napisana ksiazka, przystepna, fajnie przekazane pomysly...
Lecz.. Dochodze do dzialu w ktorym z obrazow referencyjnych mozna wymodelowac glowe, wszystko ladnie pokazane i opisane lecz..
Skad ja mam wziasc obraz referencyjny glowy?? Macie moze jakies strony z tego typu rzeczami do downloadu??
Z gory dziekuje.
Wiec, stworzylem ladna scenke, trawa, gorki, itd. lecz..
Jak mam zmienic t eniebieskie tlo??
Wchodzilem przez F5 na tla, zaznaczalem world, dawalem wybrana teksture..
Lecz ni ebylo oczekiwanego efektu :(
Moje pytanie dotyczy karty Radeon HD 3200. jest zinegrowana. i nie wie ktos jak stoi wydajnosciowo w porownaniu do innych kart?? czy nadfaje sie do czegos?? i jaki jest stosunek wydajnosci do np Geforce 5700LE??
Czy moze mi ktos powie jak ''zrobic'' trawe w blenderze? Chodzi mi o jakas polane , badz kepki. Dobrze by bylo gdy ktos mi powiedzial jak robic krzaczki i ine tego typu duperelki. Oczywiscie moga byc rozne linki do tutoriali itd. z gory dziekuje ;)
Skad moge sobie sciagnc ciekawe tekstury w wysokiej rozdzielczosci , oraz co wazne , bump mapy?? prosze o szybka odpowiedz. milo by bylo gdyby stronka byla darmowa . z gory dziekuje ;)
Tak w sumie to juz wiem jak to robic , wlasnie zobaczylem filmik obrazujacy caly ten proces, wiec ta lekcje juz mam , a czy moglibyscie adpowiedziec na moje da poprzednie pytania?? o szklance , trawie itp?
Jak zaimpletowac do modelu np. czlowieka kosci i tak to zrobic, by przy poruszaniu nimi w ruch szlo takze cale cialo?? Wiem ze napewno takie pytanie kiedys padlo ale jak juz pisalem to dopiero poczatki i prosilbym o szczegolowe opisanie , krok po kroku tego co trzeba zrobic :) z gory dziekuje :D
Chcialbym stworzyc scene w ktorej na obiekcie typu Torus, cube itd lezy swobodnie tkanina, jak to zrobic?? Oraz jak stworzyc "realistycznie wygladajacy ogien i co najbardziej mnie interesuje , jak stworzyc "polane" z duza iloscia trawy?? Konstrukcja trawy sprawia mi duze problemy i prosilbym o doklade wytlumaczenie krok po kroku jak ja zrobic :) dziekuje.
Jak "stworzyć" Szklanke w Blenderze? . Wiem że wielu z was mnie wyśmieje, lecz dla takiego początkującego jak ja to trudne zadanie :P I jeżeli wiecie jak stworzyć animacje w której woda wlewa sie sie do szklanki byloby nice :D I znacie jakies polskie strony z manualami, tutorialami i poradnikami ? Prosze o szybka odp :) oraz z góry dziękuję.