Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

niktotam1

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Danek - czemu nie odpisujesz na maile :)
  2. fajnie nawet, chociaz tył auta jako design - srednio mi leży. bardziej bym poleciał w coupe niż hatchback (czy coś w tym rodzaju)
  3. taa... bajeczki dla dzieci internetu... pokażcie filmik jak się buduje level na tym silniku i ilość sprzedanych kopii wszystkich chromów.
  4. mayk, z ciekawości - ty pracujesz gdzies jako grafik ?
  5. Fajne pracki, z ciekawości - czym sie zajmujesz danek? studiujesz? rysujesz zawodowo? mozesz coś wiecej napisać?
  6. i czym się różni od 'Standard map in Viewport' ?
  7. Wszystko pięknie, rozumiem o chodzi... ale zdeno napisał ostatnie zdanie "Czyli i w jednym i w drugim wypadku możesz te UVki zobaczyć poprzez modyfikator Unvrap w oknie EDIT . " I tu jest problem :/ jak mam je zobaczyć? Za każdym razem jak wchodze w okno Edit (wczesniej wybieram Unwrap UV),to za każdym razem widzę tylko pierwszą UVke na pierwszym channelu. Zmieniam cyferke przy map channel na wyższą - ciągle jest UVka z 1go channelu zamiast właśnie już ta nowa rozłożona specjalnie dla lightmapy :/ czemu tak sie dzieje?
  8. Mam jakis obiekt i na niego rozlozona UVka na channelu 1 dla zwyklej textury. Gdy uruchamiam jakis program do wypalania lightmapy, najpierw ustawiam kanał do którego z automatu rozłoży UVke na bejkowanie. Po tym klikam Unwrap i po jakims czasie program pokazuje mi jak to zrobił (w niektórych programach tego nie pokazuje). Tak czy siak, zanim wybejkuje, chciałbym obejrzeć Uvke normalnie w oknie Edytora UV w maxie. Ale nigdy nie moge tego obejrzec:/ Kiedy wybieram Unwrap UV i wybieram map channel na 2 lub 3 (zaleznie od tego co wczesniej wybiore) i klikam w Edit... niestey zawsze pokazuje mi UVke z pierwszego channelu :/ dlaczego tak jest :(? Nawet jak wypalę lightmapę i nadam jej że ma się wyswietlac na channelu 3cim to i potem przypiszę ją do obiektu, to i tak często są problemy, muszę rozkladac jeszcze raz Uvke do bejkowania do kanalu 3go.. kompletnie nie moge się połapać o co chodzi z tymi map channelami.. możecie wytlumaczyc?
  9. no tak ale to są materiały.. a ja bym chciał prosto i jasno obejrzeć rozłożone mapowanie dla 1go channelu i dla 2go channelu i łatwo je modyfikować :|
  10. Mam zwykły obiekt i mam rozłożoną UVke do niego. Chciałbym rozłożyć drugą Uvke dla obiektu. Próbuje zmieniać 'map channel' ale nic to nei daje. w May mozna odrazu przeskakiwać pomiedzy UVsetami i odrazu sie pojawia mapowanie. W maxie nie moge tego rozgryźć...
  11. ale chyba te Set as default nie dziala za bardzo...
  12. Mam w scenie boxa rozciągniętego tak, że jest prostokątem. Wchodzie do Unwrap UVW -> Edit i wybieram opcje Mapping -> Flatten MApping. Klikam na wszystkie sposoby opcje które są dostępne w okienku, zaznaczam wszystkie ścianki i klikam OK. Automat za kazdym razem rozkłada mi wszystkie ścianki ale niestety nie wszystkie są w takich proporcjach (dlugosci do szerokosci) jakie są w rzeczywistości:/ zazwyczaj ścianki które mają kształt prostokątów są kwadratami w Edytorze UV :( Można jakoś rozłożyć automatem aby wszystkie ścianki miały odpowiednie proporcje w Edytorze UV?
  13. Robie wg prościutkiego tutoriala: http://pl.youtube.com/watch?v=LOfbr6Ew_6M czyli 2 plejny, jeden ma wypustki i z niego próbuje na płaskim plejnie wypalić. i gdy bejkuje normale, robi się coś takiego: http://upek.pl/img.php?id=16967 a na filmiku ładna normalka, co robie nie tak :/ ?
  14. A dokładniej dla dodatkowych okien dialogowych. Wiem, że aby one zadziałały potrzebne jest wciśnięcie przycisku 'Keyboard Shortcut Override' - ale on po prostu nie chce się włączyć :/ Klikam w niego i nic się nie dzieje :/ Ma ktoś jakiś pomysł? Mam 3d max 8.
  15. Czy mozna w trybie Unwrap UVW wylaczyc na stale te opcje zeby defoltowo sie one nie pojawialy przy mapowaniu? strasznie mi one przeszkadzaja i prawie za kazdym razem wylaczam je recznie :/

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.