Mam jakis obiekt i na niego rozlozona UVka na channelu 1 dla zwyklej textury. Gdy uruchamiam jakis program do wypalania lightmapy, najpierw ustawiam kanał do którego z automatu rozłoży UVke na bejkowanie. Po tym klikam Unwrap i po jakims czasie program pokazuje mi jak to zrobił (w niektórych programach tego nie pokazuje).
Tak czy siak, zanim wybejkuje, chciałbym obejrzeć Uvke normalnie w oknie Edytora UV w maxie. Ale nigdy nie moge tego obejrzec:/ Kiedy wybieram Unwrap UV i wybieram map channel na 2 lub 3 (zaleznie od tego co wczesniej wybiore) i klikam w Edit... niestey zawsze pokazuje mi UVke z pierwszego channelu :/ dlaczego tak jest :(?
Nawet jak wypalę lightmapę i nadam jej że ma się wyswietlac na channelu 3cim to i potem przypiszę ją do obiektu, to i tak często są problemy, muszę rozkladac jeszcze raz Uvke do bejkowania do kanalu 3go..
kompletnie nie moge się połapać o co chodzi z tymi map channelami..
możecie wytlumaczyc?