Skocz do zawartości

niktotam1

Members
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

niktotam1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

8

Reputacja

  1. Danek - czemu nie odpisujesz na maile :)
  2. fajnie nawet, chociaz tył auta jako design - srednio mi leży. bardziej bym poleciał w coupe niż hatchback (czy coś w tym rodzaju)
  3. taa... bajeczki dla dzieci internetu... pokażcie filmik jak się buduje level na tym silniku i ilość sprzedanych kopii wszystkich chromów.
  4. mayk, z ciekawości - ty pracujesz gdzies jako grafik ?
  5. Fajne pracki, z ciekawości - czym sie zajmujesz danek? studiujesz? rysujesz zawodowo? mozesz coś wiecej napisać?
  6. i czym się różni od 'Standard map in Viewport' ?
  7. Wszystko pięknie, rozumiem o chodzi... ale zdeno napisał ostatnie zdanie "Czyli i w jednym i w drugim wypadku możesz te UVki zobaczyć poprzez modyfikator Unvrap w oknie EDIT . " I tu jest problem :/ jak mam je zobaczyć? Za każdym razem jak wchodze w okno Edit (wczesniej wybieram Unwrap UV),to za każdym razem widzę tylko pierwszą UVke na pierwszym channelu. Zmieniam cyferke przy map channel na wyższą - ciągle jest UVka z 1go channelu zamiast właśnie już ta nowa rozłożona specjalnie dla lightmapy :/ czemu tak sie dzieje?
  8. Mam jakis obiekt i na niego rozlozona UVka na channelu 1 dla zwyklej textury. Gdy uruchamiam jakis program do wypalania lightmapy, najpierw ustawiam kanał do którego z automatu rozłoży UVke na bejkowanie. Po tym klikam Unwrap i po jakims czasie program pokazuje mi jak to zrobił (w niektórych programach tego nie pokazuje). Tak czy siak, zanim wybejkuje, chciałbym obejrzeć Uvke normalnie w oknie Edytora UV w maxie. Ale nigdy nie moge tego obejrzec:/ Kiedy wybieram Unwrap UV i wybieram map channel na 2 lub 3 (zaleznie od tego co wczesniej wybiore) i klikam w Edit... niestey zawsze pokazuje mi UVke z pierwszego channelu :/ dlaczego tak jest :(? Nawet jak wypalę lightmapę i nadam jej że ma się wyswietlac na channelu 3cim to i potem przypiszę ją do obiektu, to i tak często są problemy, muszę rozkladac jeszcze raz Uvke do bejkowania do kanalu 3go.. kompletnie nie moge się połapać o co chodzi z tymi map channelami.. możecie wytlumaczyc?
  9. no tak ale to są materiały.. a ja bym chciał prosto i jasno obejrzeć rozłożone mapowanie dla 1go channelu i dla 2go channelu i łatwo je modyfikować :|
  10. Mam zwykły obiekt i mam rozłożoną UVke do niego. Chciałbym rozłożyć drugą Uvke dla obiektu. Próbuje zmieniać 'map channel' ale nic to nei daje. w May mozna odrazu przeskakiwać pomiedzy UVsetami i odrazu sie pojawia mapowanie. W maxie nie moge tego rozgryźć...
  11. ale chyba te Set as default nie dziala za bardzo...
  12. Mam w scenie boxa rozciągniętego tak, że jest prostokątem. Wchodzie do Unwrap UVW -> Edit i wybieram opcje Mapping -> Flatten MApping. Klikam na wszystkie sposoby opcje które są dostępne w okienku, zaznaczam wszystkie ścianki i klikam OK. Automat za kazdym razem rozkłada mi wszystkie ścianki ale niestety nie wszystkie są w takich proporcjach (dlugosci do szerokosci) jakie są w rzeczywistości:/ zazwyczaj ścianki które mają kształt prostokątów są kwadratami w Edytorze UV :( Można jakoś rozłożyć automatem aby wszystkie ścianki miały odpowiednie proporcje w Edytorze UV?
  13. Robie wg prościutkiego tutoriala: http://pl.youtube.com/watch?v=LOfbr6Ew_6M czyli 2 plejny, jeden ma wypustki i z niego próbuje na płaskim plejnie wypalić. i gdy bejkuje normale, robi się coś takiego: http://upek.pl/img.php?id=16967 a na filmiku ładna normalka, co robie nie tak :/ ?
  14. A dokładniej dla dodatkowych okien dialogowych. Wiem, że aby one zadziałały potrzebne jest wciśnięcie przycisku 'Keyboard Shortcut Override' - ale on po prostu nie chce się włączyć :/ Klikam w niego i nic się nie dzieje :/ Ma ktoś jakiś pomysł? Mam 3d max 8.
  15. Czy mozna w trybie Unwrap UVW wylaczyc na stale te opcje zeby defoltowo sie one nie pojawialy przy mapowaniu? strasznie mi one przeszkadzaja i prawie za kazdym razem wylaczam je recznie :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności