Skocz do zawartości

Kario

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Katowice

Kario's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, Dostępna jest nowa wersja programu Flow Architect Studio 3D o nr 1.2.0 PL. Największa zmiana jest możliwość importu sceny (projektu) z formatu Wavefront OBJ. Jest też wiele innych zmian, szerzej opisane są tutaj: http://www.pixelplan.pl/flow_changelog.php. Link do programu: http://www.pixelplan.pl/index.php?pid=oferta&subid=download . Zapraszam do komentarzy.
  2. Nie zaimportujesz całej sceny z maxa. Możesz jednak podzielić projekt w maxie na mniejsze części, wyeksportować modele - na nich detale. W naszym programie zostanie stworzenie scian i wstawienie świateł - to nie powinno zająć ci dużo czasu. We Flow możesz np. podłożyć sobie rzuty z maxa jako tło i dzięki temu szybko obrysowac bryłami projekt. Jeżeli masz jakieś pytania, czy chciałbyś się czegoś dowiedzieć, to proszę na priv. W miarę możliwości i czasu postaram się pomoc. Zgadzam się z wypowiedziami dotyczącymi przykładów. Jednak nie jest proste zrobić dobry przykład kiedy nie ma się w zespole grafika. Pracujemy nad tym, ale to wymaga czasu, głownie, żeby znaleźć odpowiednia osobę do współpracy.
  3. Witam ponownie. Na naszej stronie www pojawił się nowy przykład. Tym razem jest to baza w klimacie Sci-fi. Przykład ma pokazywać wszechstronność naszego oprogramowania. Zapraszam do zapoznania się z przykładem i zachęcam do komentarzy. Link do podstrony z przykładem: http://www.pixelplan.pl/index.php?pid=przyklady&subid=baza
  4. Witam, Nowa wersja programu Flow Architect Studio 3D o nr 1.1.0 jest gotowa do pobrania z naszej strone: http://www.pixelplan.pl. Główną zmianą w tej wersji jest dodanie wsparcia dla Ambient Occlusion. Nie jest to Screen Space Ambient Occlusion ale prawdziwe Ambient Occlusion zrealizowane za pomocą lightmap. W stosunku do SSAO ma wiele zalet np: - lepiej wygląda, - nie zmienia wyglądu w zależności od pozycji kamery i kąta patrzenia, - działa szybciej i nie wymaga nowego sprzętu. Dzięki temu rozwiązaniu wirtualny spacer stworzony w naszym programie wygląda znacznie bardziej naturalnie. W naszym pakiecie znajduje się kompilator AO, który potrafi wyrenderować dla wizualizacji potrzebne lightmapy. W projekcie nie trzeba nic modyfikować, nie trzeba też tworzyć modeli pod kątem lightmap (teksturowanie), współrzędne tekstury dla lightmap modeli są generowane automatycznie. Mam nadzieje, że nowa funkcjonalność się spodoba. Zapraszam do zapoznania się z nową wersją i współpracy przy ustalaniu dalszego kierunku rozwoju naszego oprogramowania.
  5. Quest 3D to trochę innego rodzaju oprogramowanie. Ma szersze zastosowania. Nasz program służy specyficznie do robienia wizualizacji, i tworzenia z nich gotowych do rozprzestrzenienia plików wykonywalnych. Co do wymienionych efektów, pewnie je dodamy, ale i tak nie będą wykorzystywane. Trzeba pamiętać, ze te efekty wymagają jednak dobrego sprzętu. Wiele osób, które ogląda wizualizacje używa starych komputerow, nootebookow, na których i tak nie wykorzysta się tych efektów. Nasze wizualizacje mogą renderować się nawet na starym sprzęcie. Osobiście wydaje mi sie, ze sam fakt mozliwosci pokazania czegoś w nowy sposob jest istotny. Nawet jeżeli nie będzie zadnego oświetlenia i żadnych efektów to widź takiej wizualizacji może za jej pomocą dowiedzieć się czegoś o projekcie (produkcie), czego w inny sposób nie może. Innymi słowy samo eye candy to nie wszystko. Fotorealizm można lepiej uzyskać na statycznych renderach. Co do przykładów - zgadza się, nie są takie jakbyśmy chcieli. Jesteśmy mała firma, czysto softwarową i ciężko obecnie pozyskać nam odpowiedniej jakości zasoby graficzne. Dla nas w tym momencie najważniejsze jest, żebyście zaczęli korzystać z naszego oprogramowania i żebyśmy np. przez to forum mogli pozyskać informacje co do jego funkcjonalności, co dodać (poza efektami graficznym :) ) i co poprawić.
  6. claude, W programie jest help. Są też tutoriale. mamoulian, wizualizacja bardzo fajna. Nie widze GI, widzę chyba SSAO i bloom. Widzę shadow mapy, u nas są cienie na stencil'u z uwagi na większą kompatybilność ze starym sprzętem. Jedynie czego w naszym programie nie zrobisz to efektu zmian pór dnia. Podobna jakość powinieneś uzyskać. Naprawdę dużo to kwestia artysty. SSAO, bloom, to będzie.
  7. Wizualizacje zawieraja elementy ruchome, mają dynamiczne oświetlenie i mają obsługę cząstek (choć jeszcze nie dostarczamy edytora efektów opartych na cząstkach). Pregenerowane GI to technika znacznie prostsza i starsza od używanej przez nas i nie bez powodu grafika czasu rzeczywistego z niej praktycznie zrezygnowała. GI kłóci sie z dynamicznym oświetleniem (oraz z dynamicznym specular) i dynamicznymi cieniami (elementy ruchome). Wizualizacja stworzona z GI po prostu by ich nie miała - ma to wady i zalety. Długi jest też czas oczekiwania na to, żeby zobaczyć efekty pracy (wygenerowanie GI). Jeżeli jednak jest zapotrzebowanie na to, to w którejś wersji to dodamy. Obecnie pracujemy nad SSAO (screen space AO) w czasie rzeczywistym i to pojawi się na pewno. Chcielibyśmy usłyszeć też co myślicie na temat edytora i samego procesu przygotowywania wizualizacji, bo na tym chcemy skupić się w pierwszej kolejności. Z góry dziękuję za dalsze opinie.
  8. Witam, Wizualizacji na zasadzie swobodnego spaceru nie można porównywać ze statycznymi renderami. Jakość statycznych renderów jeszcze długo będzie znacznie lepsza. Nie można też ich porównywać do grafiki, którą maja nowe gry – nad taka grafika pracują dziesiątki artystów latami a tutaj chodzi o szybkie i sprawne zaprezentowanie obiektu. Fotorealistyczna grafika nie jest potrzebna. Nawet gdybyśmy udostępnili takie możliwości techniczne jak w najnowszych grach to wykorzystanie ich w praktyce byłoby bardzo trudne i nieopłacalne czasowo. Proponuje najpierw spróbować co da się wycisnąć z systemu opartego na oświetleniu diffuse/specular, normal map i dynamicznych cieni (tak jak w doom3 czy enemy territory: quake wars). A tymczasem jest nowa wersja: http://www.pixelplan.pl/download/Flow Architect Studio 3D 1.0 PL.exe, poprawionych zostało sporo rzeczy. Zapraszam do zapoznawania się z naszym programem, i do dawania uwag co do jego funkcjonalności. Ciężko pracujemy nad usprawnieniami i chcemy wziąć pod uwagę wasze opinie.
  9. Witam, Chce przedstawić nowy program polskiej firmy PIXELPLAN - Flow Architect Studio 3D. Program służy do tworzenia interaktywnych, wirtualnych spacerów oraz prezentacji 3D. Więcej informacji znajduje się na stronie producenta: http://www.pixelplan.pl/ . Zapraszam do zapoznania się z programem.
  10. Poszukujemy grafika 2D/3D do stworzenia wizualizacji architektonicznej. Praca będzie obejmować: - wymodelowanie ulicy oraz paru domków w stworzonym przez nas programie, - wymodelowanie obiektów do wnętrz (parę szafek, krzesła, stół itp) i na zewnątrz (np. parę drzew) w 3D studio max, - stworzenie do ww tekstur wraz z normalmapami. Wymagana jest znajomość tematyki 3D (najlepiej doświadczenie w tworzeniu map do gier np. do quake) oraz umiejętność tworzenia textur z normalmapami. Szukamy osoby z okolic Katowic, z która chcemy nawiązać kontakt osobisty przed zleceniem. Praca jednorazowa na umowę zlecenie. Jeżeli nasz projekt sie powiedzie możliwa dalsza współpraca. Proszę pisać na [email protected]. Pozdrawiam Michał / Kario
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności