Skocz do zawartości

andyone

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. andyone odpowiedział andyone → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Tylko że to jest renderowane VRay-em i tu materiał Matte/Shadow nie działa :/
  2. andyone odpowiedział andyone → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Przy alphie obiekty nie odbierają iluminacji :/
  3. Jak zrobić zielony material który bedzie odbierał cienie i iluminacje ale nie nabierał czarnego "ambient-u" ? Ewentualnie jak zrobić materiał który bedzie odbierał cienie i iluminacje a był idealnie przezroczysty ?
  4. Jak zrobić materiał w Vray-u aby bez względu na oświetlenie miał cały czas identyczny kolor i odcień ?
  5. andyone dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Chcę uzyskać efekt materiały który będzie idealnie przezroczysty ale będzie na nim widać poświatę oświetlenia i oświetlenie fume fx. Próbowałem uzyskać taki efekt dając materiał idealnie przezroczysty, czyli ustawiając refraction na white. Ale gdy tak ustawiam to światło nie osadza się na tym materiale :/ Chce aby te odbicie było widoczne w renderingu ( tutaj dodałem trochę szarości do refraction i wtedy widać odbicie światła ale wtedy obiekt nie jest idealnie przezroczysty ) Dodatkowo jak dam biały background to tego oświetlenie nie widać :/ ( co zrobić aby przy białym tle widać tą poświatę )
  6. Mam na scenie box-a w którym odbijam ogień jednak gdy renderuje to szkło nabiera koloru tła i gdy zapisuje plik w png to zamiast idealnie przezroczystego tła mam szkło o kolorze tła. Próbowałem ustawić w enviorment tło jako przezroczysty png ale też to nie pomogło. Już sobie poradziłem Miałem tak "zmeczoną" scene testami że się źle renderowało.
  7. andyone odpowiedział andyone → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    próbowałem i niestety nie pokazuje tej poświaty :/ Muszę to jakoś inaczej rozwiązać :/
  8. andyone odpowiedział andyone → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Właśnie sprawdzałem to dodając czarne tło do png i tej poświaty nie ma ( widać jedynie lekkie zaczerwienienie na cieniu ) ale poświaty nie widać
  9. andyone dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Nie mam już pomysłu jak to zrobić więc proszę o pomoc kogoś kto wie jak sobie z tym poradzić :/ Mianowicie mam scenę z ogniem w Fume FX, ogień daje poświatę bo włączyłem w VRay-u Indirect Illumination. Tylko teraz chcę wygenerować samą poświatę która rzuca ogień np. jak poświata jest na ścianie to nie chce renderować całej ściany a jedynie tylko samą poświatę ( coś jak by poświata była na przezroczystym obiekcie ) Cień w ten sposób sobie generuje ale nie mogę sobie poradzić aby wygenerować w ten sposób poświatę. Tutaj mam scenę i jest ładny cień i poświata ognia. Ustawiam dla box-a V-Ray Properties Matte Object i Alpha Contribution na -1 i renderuje Zapisuje wyrenderowany obraz w PNG i mam przezroczyste tło z poświatą cienia ale nie ma poświaty blasku :/ Nie wiem jak to rozwiązać czy w ustawieniach V-Ray-a czy może zrobić jakiś Materiał który będzie w 100% przezroczysty a będzie się na nim osadzać cień i poświata
  10. andyone odpowiedział andyone → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Chodzi mi o to aby widać było tylko ogień i oświetlenie ściany a samej ściany już nie było widać Czyli dokładnie uzyskać taki sam efekt jaki można uzyskać z matte/shadow ( czyli że zostaje sam cień ) tylko że ja chce aby została sama poświata ( oświetlenie ) Próbowałem dać jakiś materiał w V-Ray-u i dać przezroczystą mapę png na difuse ale niestety wtedy nie odbija blasku ognia :/
  11. andyone dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Jak zrobić odbijanie się ognia lecz nie chce aby to oświetlenie które rzuca ogień było widać na ściance/obiekcie tylko żeby było widoczne same oświetlenie ognia. Coś jakby te oświetlenie było widać na lustrze tyle żeby lustro było idealnie przezroczyste i nie było go widać w renderingu.
  12. andyone odpowiedział andyone → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    niestety troche to trwa i chciałbym to zrobic jako film bo później będe ten film nakładał w innym programi na inny film
  13. andyone dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Stworzyłem logo i zanimowałem je, tylko teraz chciałem aby po zrenderowaniu nie było żadnego tła. Jak renderuje jako png to tła faktycznie nie ma Ale jeśli renderuje juz do filmu . mov to niestety tło sie pokazuje białe Czy da rade wogóle zrobić film .mov lub .avi z przezroczystym tłem ???
  14. andyone odpowiedział Luchu → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Czy ma ktoś kontakt z userem który zakładał ten temat bo pilnie potrzebuje się z nim skontaktowac Z góry dziękuje za jakieś info

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności