Skocz do zawartości

bialko

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. bialko odpowiedział bialko → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    Pewnie ze jasne, oczywiscie ze pochlania i odbija. Ale co tu duzo mowic jak mi nie bedzie nadal wychodzic to podam linka do sceny i moze ktos leprzy odemnie zobaczy co tam jest nie tak.
  2. bialko odpowiedział bialko → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    No wiem. I czasami sie dziwie ze wiekszosc porad jest dla scen nie oteksturowanych potem ich ustawienia praktycznie nie odpowiadaja scenie z teksturami.
  3. bialko odpowiedział bialko → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    dopuki nie naloze tekstur to moze byc potem sie robi ceimno i nic nie pomaga
  4. bialko odpowiedział bialko → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    No powoli zaczyna wychodzic swiatlo ustawilem daleko za oknem okolo 50m. Scena sie bardzo szybko renderuje przy wlaczonym antyaliasingu i dokladniejszych ustawieniach 640x480 okolo 1 godziny( jak na moj sprzet to jest sukces). Jednak nadal jest problem z tymi photonami jak je wlacze scena robi sie ciemniejsza, dlatego dostwietlam ja kilkoma omni o malym power. Za oknem usawilem jeszcze area zeby byly wyrazniejsze cienie. photon in esmisate mam 64 (wieksze ilosci nic nie zmieniaja poza wolniejszym renderingiem) bounces na 2, difuse depth na 6, photonow daje od 40000-4000000 i jest tak samo ciemno jak dam power wiekszy to tylko na podlodze jest jasniej. Sky na 1-3 Materjaly na scianie to brasil mtl
  5. bialko odpowiedział bialko → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    Wszystko Ladnie poustawialem jednak teraz mam inny problem. Jak włacze fotony to w pokoju robi sie znacznie ciemniej ale renderuje sie troche szybciej. Nie pomaga usatwienie powera photonow (jak zwieksze to sciany robia sie zielonkawe), difiuse w Luma jest ustawiona na 1,7 specular 1.0, w photonach jest radius ustawiony na 400cm mniejsze wartosci nie zmieniaja praktycznie nic, photon in esmisate jest 64, sky light jest na 3 wieksze wartosci znacznie zpowalniaja rendering. Sa usatwione 3 siatelka area, spot za oknem, omni w srodku. Usatwienia area ustawilem podobnie jak w poscie wyzej o cienich w tym pomieszczeniu.
  6. bialko odpowiedział bialko → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    wyszlo mi po ciezkich probach cos takiego
  7. bialko dodał odpowiedź w temacie → w Brazil R/S
    Dlaczego to tak nieciekwaie wyglada nie ma wyraznych cieni od walca pod tym \"niby parapetem\" na scianie nie ma odniego cienia cienia nie rzuca tez na szybko sklecona lawa. w editor material wlaczytem transparet shadow dla szkla i dla chromu w pokoju jest ogolnie ciemno kombinowalem narozne sposoby ale nadal jest nie ciekawie pokoj ma wysokosc 250cm 450x400cm swiatlo spot shadows=on, direct=on, wylaczone indirect barwa biala multi=0,7 wlaczone decay inverse Square start disc na 270cm scale=10 shadow type na brazil shadows photony #1200000 power 1 generator Random photon focusing wlaczone zaznaczone cubic splie shadow type na brazil shadows Photony Caustic sa wylaczone wiecej ustawien jest tutaj : http://toya.net.pl/~bialy/max/pokoj.htm Zdjecie sie renderowalo 50 minut 640x480 brazil 1.0.3
  8. bialko odpowiedział bialko → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    bylo dobrze a teraz znow opcja Use all Server jest nie dostepna, ale rendering w brazilu sieciowy juz dziala i mozna na wszystkich serwerach dostepnych renderowac wiec od bólu moze byc
  9. bialko odpowiedział bialko → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    juz sobie poradzilem wystarczyli do stanadrdowego pliku plugin.ini dopisac sciezke gdzie jest Brazil i zaczelo chodzic. Interesuje mnie jeszce 1 opcja w Brazil General Option jest cos takiego jak Single Frame Distributed Ner Render ( 2 ikonka od prawej strony) czy to jest render sieciowy wbudowany w brazila czy to jest zupelnie cos innego ??
  10. bialko odpowiedział odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    tez chetnie bym zobaczyl jak to chodzi bo na mojej 600 to sie wszystko slimaczy a 30% szybciej no to jest juz cos
  11. bialko dodał odpowiedź w temacie → w Rendering / Lighting / Shading
    Czytalem posty ponizej i nadal nie wiem co zrobic zeby wszystkie serwery pracowaly nad 1 renderingem opcja use all servers jest zawsze nie dostepna. Renderuje scene w brazilu 1.0.3 wszystko niby sie ladnie laczy ale zawsze tylko 1 komp pracuje prubowalem zeby renderowalo do pliku png tif i zawsze to samo. mam maxa 5
  12. bialko odpowiedział bialko → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    dobra znalazlem ale teraz sie pojawil inny problem gdy swiatlem za oknem jest spot to czas renderingu jest owiele dluzszy niz przy omni. w opcjach renderera w GI dalem exclude okna. Tak samo w opcjach swiatla tez dalem exclude okna.
  13. bialko odpowiedział bialko → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    Photon Server Diffuse szukalem tego ale u mnie w opcjach tego nie ma . Mozecie mi doradzic jak najlepiej oswietlic te scene.
  14. bialko odpowiedział bialko → na odpowiedź w temacie → Brazil R/S
    photonach bounces ustaw na conajmniej 6 gdzie to jest nie moge znalezc szukalem w opcjach renderera w luma server bounces na 2 mam juz ustawione i nie wiem czemu swiatlo jest lekko niebieskawe jest zaznaczone biale
  15. bialko dodał odpowiedź w temacie → w Brazil R/S
    Witam mam taka prosbe czy mozecie podpowiedziec mi co zrobic aby ta scenka byla bardziej realistyczna ustawienia: wlaczone GI fotony od spota ktory jest za oknem za kamera global 500000 power 0,4 Za 2 oknem jest omni moc swiatla 0,4 wlaczone odbijanie sie swatla od powierzchni Global Light 0,4 tint bialy Ambient (30,56,71) Swiatla sa dodane do efektu Volume Light Samples 0-2 Wlaczony CGS reszte ustawien prawie tak samo jak na stronie M@Ti\'ego render to brazil 1.0.3 materialy z brazila czas renderingu w rozdz. 320x280 4h57m

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności