Witam.Jestem w trakcie robienia gry ,ale jest kilka błędów.Jednym z nich jest gdy sie podskoczy przyciskiem Z to można ruszać strzałkami w lewo i w prawo ,a ja chciałbym gdy przycisk Z jest wciśnięty to żeby wtedy przyciski lewo i prawo były wyłączone.A drugim błędem jest gdy się podejdzie do ściany to postać zostaje przekierowana wyżej zobaczcie sami:
http://evoteam.unl.pl/Gra/FreeRun.html
Tutaj jest kod postaci:
onClipEvent(load)
{
grav = 10;
speed = 1;
jumpHeight = 12;
scale = _xscale;
slowfall = 0;
}onClipEvent(enterFrame)
{
++grav;
_y = _y + grav;
while (_root.ground.hitTest(_x, _y, true))
{
--_y;
grav = 0;
}
if (Key.isDown(39))
{
_x = _x + speed;
_xscale = scale;
if (_root.ground.hitTest(_x, _y + 3, true))
{
this.gotoAndStop(2);
}
else
{
this.gotoAndStop(3);
}
}
else
{
if (Key.isDown(37))
{
_x = _x - speed;
_xscale = 0 - scale;
if (_root.ground.hitTest(_x, _y + 3, true))
{
this.gotoAndStop(2);
}
else
{
this.gotoAndStop(3);
}
}
else
{
if (_root.ground.hitTest(_x, _y + 3, true) && !Key.isDown(79))
{
this.gotoAndStop(1);
}
}
}
if (Key.isDown(79) && !Key.isDown(37) && !Key.isDown(40) && !Key.isDown(39) && !Key.isDown(38) && !Key.isDown(32))
{
this.gotoAndStop(3);
}
if (Key.isDown(Key.SPACE) && _root.ground.hitTest(_x, _y + 3, true))
{
grav = 0 - jumpHeight;
_y = _y - 4;
this.gotoAndStop(3);
}
if (Key.isDown(90) && _root.ground.hitTest(_x, _y + 3, true))
{ fight=true
grav = 0 - jumpHeight;
_y = _y - 4;
this.gotoAndStop(5);
}
if (Key.isDown(67) && _root.ground.hitTest(_x, _y + 3, true))
{ fight=true
grav = 0 - jumpHeight;
_y = _y - 4;
this.gotoAndStop(6);
}
if (_root.ground.hitTest(_x + _width / 2, _y - _height / 2, true) || _root.ground.hitTest(_x + _width / 2, _y - _height / 6 * 4, true))
{
_x = _x - speed;
}
if (_root.ground.hitTest(_x - _width / 2, _y - _height / 2, true) || _root.ground.hitTest(_x - _width / 2, _y - _height / 6 * 4, true))
{
_x = _x + speed;
}
if (_root.ground.hitTest(_x, _y - _height, true))
{
grav = 2;
}
}
A tutaj kod tła :
onClipEvent (enterFrame) { if(Key.isDown(Key.RIGHT)) { this._x=_x-10; } } onClipEvent (enterFrame) { if(Key.isDown(Key.LEFT)) { this._x=_x+10; } }
Dla tego kto się pozbędzie tych błędów nagroda,konto premium na rapidshare.com