Skocz do zawartości

wamhouse

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Poszukiwany sprawny modeler 3d (budynki, teren, wnętrza) Forma zatrudnienia: Praca zdalna od zaraz (umowa o dzieło) Wymagane doświadczenie w modelowaniu brył architektonicznych przykładowe prace prosimy wysyłać na adres: praca@wamhouse.pl
  2. wamhouse dodał odpowiedź w temacie → w Inne ogłoszenia
    Rozwiązanie dla wszystkich, którzy posiadają własne modele 3d i chcą się nimi podzielić z innymi. Multimedialna biblioteka http://www.royaltyfreefootage.pl przeszła metamorfozę i w tej chwili funkcjonuje pod adresem http://www.pimeku.com Usprawniliśmy działanie przeglądarki, dodaliśmy polski język, a przed wszystkim rozszerzamy bazę o modele 3d. Istnieje możliwość wstawienia swoich plików w tzw "komis" po wcześniejszej akceptacji pod kątem technicznym jak i estetycznym. w razie zainteresowania tematem zachęcam do kontaktu info@pimeku.pl Pozdrawiam pimeku.com
  3. Witajcie dzięki za komenty Kuczyński nie pracujemy wyłącznie nad jednym projektem dlatego trudno oszacować czas jakoś standardowo. Wbrew pozorom nie ma tu dużo modeli, a te które są to są proste. Lukasz_D nie sądze. Paradoksalnie kinowe są zbyt skomplikowane :) Do 'ujżenia przestrzeni' potrzebne dwie folie (czerwona i niebieska). Nazwa handlowa tego czegoś to okulary anaglifowe 3d (red cyan) patrz allegro
  4. Witam po dłuuuuuuuuugim czasie nie dzieliłem się pracami firmy bo nudą zawiało - ciągle to samo :)) Tym razem akurat trochę inny temat. Obrazek z dosyć dużą aberracją chromatyczną ... żartuje - będą potrzebne anaglify. Na pytanie 'po co co?' odpowiedźcie sobie sami Pozdrawiam wszystkich
  5. wamhouse odpowiedział wamhouse → na odpowiedź w temacie → Inne ogłoszenia
    wielkie dzięki. Już zmienione. Dźwięk też już można wyłączyć
  6. wamhouse odpowiedział wamhouse → na odpowiedź w temacie → Inne ogłoszenia
    bartolomeo: cenna uwaga... popracujemy nad tym :)
  7. wamhouse odpowiedział wamhouse → na odpowiedź w temacie → Inne ogłoszenia
    Polska wersja umowy już na stronie http://royaltyfreefootage.pl/terms-and-conditionsumowa/polski
  8. wamhouse dodał odpowiedź w temacie → w Inne ogłoszenia
    Witam Zapraszam do nowoutworzonej bazy klipów wideo http://royaltyfreefootage.pl/ Baza zawiera krótkie ujęcia 25 fps i 30 fps (natywny HD). Z każdym tygodniem biblioteka klipów się powiększa Bardzo dużo darmowych ! Kompresja Photo JPEG W niedługim czasie pojawi się polska wersja z opisem warunków umowy Pozdrawiam Mariusz W
  9. wamhouse odpowiedział wamhouse → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    odbicia zmienione pierwszy obrazek stary dotyczący waszych komentarzy jest jako drugi
  10. wamhouse odpowiedział wamhouse → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    dom to nie nasza 'wina' :) mogę się jedynie przyznać do ogrodu i plam na odbiciach. Po tylu postach załapałem już że nie są fajne ;)
  11. wamhouse odpowiedział wamhouse → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    juz sie tak nie wyżywajcie. odbicia będą poprawione :) Pozdr
  12. Witam wszystkich nieco skromnie bo jeden wygenerowany obrazek iluminacji Jak zwykle C&C mile widziane 3dmax, vray, PS Pozdrawiam
  13. wamhouse odpowiedział wamhouse → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Witam i dzięki za komentarze ktoś na priv zadał pytanie odnośnie LWF-a, o 'żyletowatośc' w sensie ostrości wszystkie pytania wrzucam na forum - po to ono jest :) Pierwsze co mi przychodzi do głowy to problem z jasnością/kontrastem w LWF-ie może powodować dublowanie gammy 2.2 Wtedy na gammę 2.2 jest nakładana kolejna gamma 2.2 i powoduje to znaczne rozjaśnienie obrazka. Wyrównianie kolorów (nie textur) oczywiście uzyskuje się nakładając 'color corect' Jeśli to nie jest przyczyyną to pozostaje jeszcze kwestia postprodukcji Graniczną "żyletowatość" i tak uzyskuję w PS-ie Mam nadzieję że pomogłem Pozdr
  14. wamhouse odpowiedział wamhouse → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    witam jeszcze raz dzięki za komentarze pionix tak podchodząc do tematu samokrytycznie - podłoga w pierwszym renderze nie za bardzo mi się podoba szczególnie odbicie od okna - tam cos jest dziwnie woskowego (jekieś braki w shaderze) Nie mogłem lepiej nad tym zapanować :) Świecenie z kolei w drugim renderze moźe trochę duże ale to chyba juz kwestia gustu DOF tym razem post Korbol trochę zażartuje ale w reklamie wszystko musi byc wypastowane :D hcpiter :) Nie wiem jak to zrobiłem ... wziąłem starą scenę (jak zauważyłeś) też z LWF-em, zmieniłem podłogę i parę rzeczy i flipnałem ją horizontalnie, kasztany wrzuciłem do smaku, pogrzebałem troche w szopie i tak wyszło Tak na powaznie: deski i kasztany to prace modelera. Wiadomo w zbliżeniu trzeba było trochę podciągnąć. Dużo tutaj jak zwykle szopowej kompozycji. wuj tak wczesniej pisalem juz o podlodze. co do listew to wiesz że mamy kryzys !? Trzeba oszczędzać ! :) Pozdrawiam
  15. Witam wszystkich wrzucam ostatnie wizualizacje wygenerowane dla producenta podłóg postarzanych Tym razem technologia LWF Jak zwykle z góry dzięki za C&C

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności