Mam problem, gdyż nie wiem w jaki sposób połączyć dummy do pojedynczej kości szkieletu. Jest to model pewnego zwierzęcia z gry, który to model chciałbym przerobić. Są tam takie dummy, które odpowiadają za to gdzie np. będzie umieszczona broń w grze po wijęciu jej(bedzie trzymana w ręce). Próbuje od dłuższego czasu zrobić to tak jak twórcy tej gry lecz nie mogę do tego dojść. Jest to tak zronione, że jak na ten model jest nałożony modyfikator Physique, to pomiędzy kościami a dummami pojawiają się linie np.
A ja jak linkowałem nowe dummy do tego szkieletu poprzez np. Link Constraint, albo LookAt Constraint, lub Orientation Constraint i nakładałem na model od nowa modyfikator Physique to pomiędzy moimi nowymi dummami, a kaściami do których je podlinkowałem nie pojawiły się te linie. Może robię coś źle albo jeszcze coś trzeba zrobić aby to chodziło. Z góry dziękuje wszystkim za pomoc.
Dołączam jeszcze ten model o którym mówiłem, może będzie pomocny do rozwiązania mojego problemu http://www.sendspace.com/file/dltzsq