Skocz do zawartości

netu

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. netu odpowiedział (Ż)Aneta → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    swietna pracka - bardzo mi sie podoba. super
  2. netu odpowiedział netu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    a te cienie nie przeszkadzaja? (ten od dlugopisu [slabo go widac ale nie wiem czy w ogole jest potrzebny]) a moze te odbicia w podlozu moze jakos zrobic zeby stopniowo zanikaly a nie ze cale obiekty odbija (a tak w ogole to jak to zrobic?) pozdrowienia!
  3. netu odpowiedział netu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    no cos tam jeszcze sprobowalem zrobic. zobaczcie. chyba jest za duze to odbicie szklanki w stole i to szklo troche malo real. no nie wiem...
  4. netu odpowiedział netu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    no to znalazlem chwilke. oto co udalo mi sie zrobic. w sumie to nie jest to co chcialbym osiagnac :( ale cos jakby lepiej
  5. netu odpowiedział netu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    no sprobuje sie tymi opcjami falloffa i przezroczystosci pobawic. chwilowo mam przesrane w budzie ( na szczescie juz sie konczy) i dopiero niedlugo bede mogl cos wyrenderowac. postaram sie jak najszybcie. moze za jakies kilkadziesiat godzin :)
  6. netu odpowiedział netu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    jak mi kumpel sciagnie v-raya to sprobuje cos zrobic z tym odbiciem(bo mi tez sie nie podoba) a zwyczajnym renderem to duzo nie zdzialam (troche brak mi wprawy a poza tym zeby sprawdzic czy mi dobrze wyszlo to musze renderowac ciagle obrazek i wkurza mnie ze to sie tak dlugo robi). wiec czekam na v-raya
  7. netu odpowiedział netu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    nie. wszystko robilem bez niczego. v-ray\'a wlasnie mi kumpel sciaga. do szklanki i do kubka uzywam raytreced(nie wiem jak sie pisze ale wiesz o co chodzi) materialu z falloffem. mam jeszcze jeden render ale sie chyba duzo od poprzednie go nie rozni.
  8. netu odpowiedział netu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    troche poprawilem ten z kubkiem. a i jeszcze jedno. jest teraz druga w nocy i przed chwila skonczylem renderowac i to metalowe przy olowku juz zrobilem jasniejsze bo cos ciemne jest.
  9. netu odpowiedział netu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ok postaram sie zrobic jak najszybciej nowe rendery a poki co to ten dlugopis bez kubka mi sie nie wgrywa i chyba go zle zamiescilem wiec jeszcze raz.
  10. netu odpowiedział netu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    mzm jeszcze jeden zagubiony render bez kubka
  11. netu dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    zrobilem dlugopis za pomoca standardowych narzedzi maxa. chcem jeszcze zrobic jakis text na tym dlugopisie. czekam na wasze uwagi. wszelkiego rodzaju .....
  12. netu odpowiedział netu → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    probowalem ten lisc zrobic z boxa. jest troche lepiej ale i tak jest taki efekt. poprawie go troche i zamieszcze zebyscie wiedzieli o co mi chodzi. ale to chyba tak musi byc.
  13. netu odpowiedział netu → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    nie nie ma. bo to jest lisc. i jest troche zawiniety. i w miejscach gdzie jest zawiniety widac podwojna warstwe tego liscia. tyko ze tam gdzie jest ta podwojna warstwa to zamiast lodu jest taki brzydki czarny kolor.
  14. netu dodał odpowiedź w temacie → w Rendering / Lighting / Shading
    zrobilem pewien ksztalt w 3ds, ale gdy robie go z lodu (nakladam textyre czy jak to sie tam nazywa- chodzi o to ze robi sie dany obiekt przezroczysty i wyglada jak z lodu),i jest on troche zawiniety tak ze 2 warstwy nakladaja sie na siebie przy renderowaniu i w tym miejscu jest czarno zamiast lodowo. Jaka funkcje mam wylaczyc zeby nie bylo tego brzydkiego efektu? moze to wina oswietlenia? na razie ustawilem 1 omni u gory. tak tylko zebym cos widzial. z gory dzieki za pomoc!
  15. netu odpowiedział netu → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    dzieki za podpowiedz. wiedzialem co to boolean i jak sie go uzywa tyko z tymi sciankami nie bardzo. no ale sprobuje i zobacze jak to wychodzi. dzieki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności