Skocz do zawartości

netu

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. swietna pracka - bardzo mi sie podoba. super
  2. netu odpowiedział netu → na temat → Work in progress (WIP)
    a te cienie nie przeszkadzaja? (ten od dlugopisu [slabo go widac ale nie wiem czy w ogole jest potrzebny]) a moze te odbicia w podlozu moze jakos zrobic zeby stopniowo zanikaly a nie ze cale obiekty odbija (a tak w ogole to jak to zrobic?) pozdrowienia!
  3. netu odpowiedział netu → na temat → Work in progress (WIP)
    no cos tam jeszcze sprobowalem zrobic. zobaczcie. chyba jest za duze to odbicie szklanki w stole i to szklo troche malo real. no nie wiem...
  4. netu odpowiedział netu → na temat → Work in progress (WIP)
    no to znalazlem chwilke. oto co udalo mi sie zrobic. w sumie to nie jest to co chcialbym osiagnac :( ale cos jakby lepiej
  5. netu odpowiedział netu → na temat → Work in progress (WIP)
    no sprobuje sie tymi opcjami falloffa i przezroczystosci pobawic. chwilowo mam przesrane w budzie ( na szczescie juz sie konczy) i dopiero niedlugo bede mogl cos wyrenderowac. postaram sie jak najszybcie. moze za jakies kilkadziesiat godzin :)
  6. netu odpowiedział netu → na temat → Work in progress (WIP)
    jak mi kumpel sciagnie v-raya to sprobuje cos zrobic z tym odbiciem(bo mi tez sie nie podoba) a zwyczajnym renderem to duzo nie zdzialam (troche brak mi wprawy a poza tym zeby sprawdzic czy mi dobrze wyszlo to musze renderowac ciagle obrazek i wkurza mnie ze to sie tak dlugo robi). wiec czekam na v-raya
  7. netu odpowiedział netu → na temat → Work in progress (WIP)
    nie. wszystko robilem bez niczego. v-ray\'a wlasnie mi kumpel sciaga. do szklanki i do kubka uzywam raytreced(nie wiem jak sie pisze ale wiesz o co chodzi) materialu z falloffem. mam jeszcze jeden render ale sie chyba duzo od poprzednie go nie rozni.
  8. netu odpowiedział netu → na temat → Work in progress (WIP)
    troche poprawilem ten z kubkiem. a i jeszcze jedno. jest teraz druga w nocy i przed chwila skonczylem renderowac i to metalowe przy olowku juz zrobilem jasniejsze bo cos ciemne jest.
  9. netu odpowiedział netu → na temat → Work in progress (WIP)
    ok postaram sie zrobic jak najszybciej nowe rendery a poki co to ten dlugopis bez kubka mi sie nie wgrywa i chyba go zle zamiescilem wiec jeszcze raz.
  10. netu odpowiedział netu → na temat → Work in progress (WIP)
    mzm jeszcze jeden zagubiony render bez kubka
  11. zrobilem dlugopis za pomoca standardowych narzedzi maxa. chcem jeszcze zrobic jakis text na tym dlugopisie. czekam na wasze uwagi. wszelkiego rodzaju .....
  12. netu odpowiedział netu → na temat → Rendering / Lighting / Shading
    probowalem ten lisc zrobic z boxa. jest troche lepiej ale i tak jest taki efekt. poprawie go troche i zamieszcze zebyscie wiedzieli o co mi chodzi. ale to chyba tak musi byc.
  13. netu odpowiedział netu → na temat → Rendering / Lighting / Shading
    nie nie ma. bo to jest lisc. i jest troche zawiniety. i w miejscach gdzie jest zawiniety widac podwojna warstwe tego liscia. tyko ze tam gdzie jest ta podwojna warstwa to zamiast lodu jest taki brzydki czarny kolor.
  14. zrobilem pewien ksztalt w 3ds, ale gdy robie go z lodu (nakladam textyre czy jak to sie tam nazywa- chodzi o to ze robi sie dany obiekt przezroczysty i wyglada jak z lodu),i jest on troche zawiniety tak ze 2 warstwy nakladaja sie na siebie przy renderowaniu i w tym miejscu jest czarno zamiast lodowo. Jaka funkcje mam wylaczyc zeby nie bylo tego brzydkiego efektu? moze to wina oswietlenia? na razie ustawilem 1 omni u gory. tak tylko zebym cos widzial. z gory dzieki za pomoc!
  15. netu odpowiedział netu → na temat → Teksturowanie / Texturing
    dzieki za podpowiedz. wiedzialem co to boolean i jak sie go uzywa tyko z tymi sciankami nie bardzo. no ale sprobuje i zobacze jak to wychodzi. dzieki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności