-
Jeszcze nowsza teczka Pirata
4-5 miesięcy na całość. Tak, wszystkie modele moje.
-
Jeszcze nowsza teczka Pirata
Jak ktoś chciałby sobie poczytać trochę więcej, to zapraszam: https://80.lv/articles/studying-isometric-perspective-with-ue4/
-
Jeszcze nowsza teczka Pirata
Dzięki wielkie! Odpowiem prosto: Shadery robią całą robotę :D Około 95% assetów nie ma żadnych tekstur. Bardzo długo walczyłem żeby uzyskać satysfakcjonujący mnie efekt... Co ciekawe, materiał ten rozwijam już od dość dawna, dużo wcześniej zanim zacząłem to enviro. Modele są bardzo proste - to zwykle lowpoly z kilkoma matID. Dzięki takiemu rozwiązaniu mogłem bardzo łatwo zarządzać paletą kolorów, chociaż do gry by to pewnie nie przeszło ;)
-
Jeszcze nowsza teczka Pirata
Wreszcie udało mi się to dokończyć: JESZCZE więcej obrazków: https://www.artstation.com/artwork/rBn8m
-
Poradnik ‒ “Modelowanie broni dla gier FPP”
No to dobrze, że działa :D
-
Poradnik ‒ “Modelowanie broni dla gier FPP”
Teraz wam działa? (u mnie tak). http://piratportfolio.com/fpp_pl/
-
Poradnik ‒ “Modelowanie broni dla gier FPP”
Dobra, teraz już przynajmniej, która strona nie działa... Faktycznie, jest jakiś problem - chyba po automatycznej aktualizacji.
-
Poradnik ‒ “Modelowanie broni dla gier FPP”
Nie ogarniam tego. Może się do jutra naprawi samo :D
-
Poradnik ‒ “Modelowanie broni dla gier FPP”
:O Sprawdzaliście na innych przeglądarkach? To samo?
-
Poradnik ‒ “Modelowanie broni dla gier FPP”
"U mnie działa". Może na chwile się coś zepsuło ;]
-
Tutoriale o shaderach, proceduralnych technikach, optymalizacji
Świetna robota, gratulacje!
-
Jeszcze nowsza teczka Pirata
Wielkie dzięki za feedback! Przyznaje się szczerze - zupełnie o tym nie pomyślałem. Jeśli kiedykolwiek będą następne filmy to lepiej przemyślę kwestie związane z kursorem. Chciałem żeby całość nie była taka sztywna, ale z twojego komentarza wnioskuję że wyszło po prostu sucho. ;D Jeśli poziomy audio tak bardzo cię zaskoczyły to przepraszam, nie miałem tego na celu. Gdy krytycznie oceniam jakiś design, staram się odnaleźć mocno rzucające się w oczy powiązania, których wykreowanie nie leżało w intencji autora (stąd wstawka z pokemonami np.) ;) Obiecuje poprawę i jeszcze raz dzięki!
-
Poradnik ‒ “Modelowanie broni dla gier FPP”
Coś koło 4 miesięcy. Może trochę dłużej ;] W formie ciekawostki mogę pokazać wam jak wyglądał pierwszy papierowy szkic:
-
Jeszcze nowsza teczka Pirata
Dzięki! Akurat w tym modelu (granaty) kolory nie miały tak dużego znaczenia, zdecydowanie istotniejsza była sylwetka/bryła. Kolory mimo swojej funkcji (rożny kolor dla typu granatu) pełnią tu raczej role dekoracji. Tak jak słusznie zauważyłeś - te kolory ratują dupe w momencie gdy bryła jest zasłonięta przez ręce, ale nie było jakoś specjalnie wykoncypowane. Jedną istotną rzeczą o jakiej mogłem powiedzieć, było utrzymanie tych 4 kolorów aby były zbliżone świetlistością i odcieniem - stąd np. nie ma żółtego granatu w zestawie. Ale zgadzam się - nie zaszkodziłoby gdyby taka cześć wykładu również się pojawiła. :)
-
Jeszcze nowsza teczka Pirata
UWAGA! Wieści odnośnie tutoriala/wykładu! Został wybrany temat poświęcony projektowaniu obiektów hard surface na przykładzie granatów. Jest to wykład, a nie tutorial. Zanim kupicie koniecznie przeczytajcie opic. Jestem zadowolony z tego filmiku o wiele bardziej niż z poprzedniego. Myślę że udało się wepchać sporo wartościowych informacji! Cena jest bardziej niż akceptowalna. Bardzo jestem ciekaw waszych reakcji i uwag. https://cgwisdom.pl/tutorial-premium/tutorial-projektowanie-modeli-do-gier-design-w-grach.html Ja żadnej kasy od egzemplarza nie dostaje, jednak im więcej się sprzeda, tym większe szanse na kolejny tego typu materiał. ;] Pozdrawiam!
PIraT
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta