latwo by to mozna pokazac w jednym kadrze ale musial by to byc obrazek karykaturalny z takim charakterystycznymi strzalkami nadajacymi ruch spadania w przejsciu z kosmosu na ziemie.Sam kard by wtedy mogl wygladac tak ze np po lewej ziemia i atmosfera a po prawej kosmos ale to tylko moja skromna opnia ;)
gowno prawda ja mam athlona 1,8 i 512 ramu i smiga mi bez problemu ;) poszukaj w ustawieniach karty grafiki,pozamykaj niepotrzebne procesy,oczysc dysk z syfu ;) ewentualnie usun wirusy
wole weld i cut ;) cutem latwo i przyjemnie sie dodaje edge czasem zaznaczam tez poprostu linie ktore mi pasuja i daje connect ;) jedyny minus cut'a to to ze mozna ladnie napstrzyc w siatce jak to widac na mojej postaci ;)
wiem wiem ;) tylko mi chodzi o to jak juz bedzie wszystko ok ( a zeby bylo to trzeba potrenowac) to chce wiedziec jak polaczyc plecy z klatka piersiowa tworzac bok postaci :) zbey nie bylo takiej dziury jak jest teraz ;)
ps. aha i chcialem sie jeszcze dowiedziec czy zeby osignac taki efekt http://c.wrzuta.pl/wm16479/62e811c1001f602d46657b28/Dragon%20Ball%20Z%20-%20Tenkaichi%202?type=i&key=u4KkZUYlzt&ft=d to czy dobrze mysle zaczynajac tak model??
no wiec probuje wymodelowac czlowieka ale o ile z klatka i glowa jako tako mi poszlo to polaczenie plecow z klatka tworzac bok,zrobienie barkow i ramion itp sprawia mi nie lada problem
aha wiem ze topologia ciagnie jesli chodzi o plecy dlatego zalozylem ten watek ;)