Skocz do zawartości

Telewizor28

Members
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Telewizor28's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam. Zrobilem symulacje za pomoca Rayfire. Finalnie scena ma około 500 tyś poligonów. W scenie jest jeden spot i 2 materialy Arch&design. Probowalem to przeliczyc Final Renderem, V rayem i nawet Skylinem i liczy sie masakrycznie dlugo. Jedyny render który w miare to renderował jest Mental. Nestety po kilku ramkach renderu symulacji liczy czern. Niby liczy FG ale finalnie render image jest czarny. Czas renderu tych czarnych ramek zmniejsza sie znacznie. Na pewno nie ma zadnych obiektow w kamerze bo sprawdzalem, z reszta jest to w kazdej dalszej ramce symulacji. Spotkal sie ktos z takim problemem?
  2. Telewizor28

    Teledysk: Tzar Poloz

    Zabawne to. Podobalo mi się nawet. Jest kilka niedociagniec (np około 1:40 maska ucina łokieć kolesia,2:18 i 2:43 trochę Ci się za dużo wykluczowało) ale ogólnie pozytywne.Widać, że się torchę nad tym napracowałes więc szacun:) Pozdrawiam.
  3. Witam Od 5ciu lat pracuje na AFX i mam go juz powoli dosc. W zasadzie poza nowymi kolorami layoutu nic sie z tym systemem nie dzieje. Zastanawiam sie powaznie nad przejsciem na jakis system nodowy. Poznalem kiedys troche DF i nawet mi sie podobal ale teraz sporo sie mowi o Nuke. Ma ktos jakies info na temat tego, czemu Nuke jest taki rewolucyjny (jak to pisza na zachodnich forach). Szperalem troche po necie i jakis tam obraz tego mam ale tak naprawde wolalbym zasiegnac opinii jakiego usera tego softu. Dzieki
  4. Masz racje, jest troche malo dynamizmu. Jest to po trochu spowodowane tempem utworu, jego dlugoscia a w glownej mierze czasem jaki mialem na wykonanie tego klipu. Poczatkowo mialo powstac 6 lokacji, skonczylo sie na 4. Mialem miesiac na stworzenie klipu wlaczajac w to zdjecia, obrubke materialu z RED'a, kluczowanie, itd. Klip powstawal "po godzinach i po nocach" i strasznie balem sie ze nie zdaze w terminie. Na pewno to pogorszylo jakosc finalna. Obiecalem sobie ze jak starczy czasu dopracuje wszystko ale niestety bylo go zbyt niewiele. Jesli chodzi o rynek klipow....to dobrze slyszales:) Dzieki za konstruktywne uwagi. Nastepny klip bedzie lepszy:)
  5. Zdaje sobie sprawę z niedociągnięć ale niestety miałem na to bardzo niewiele czasu, poza tym sam render trwał wieki. Dzieki Pozdrawiam
  6. Witam. Wrzucam klip który ostatnio udało mi się sklecić. Prace trwały miesiąc czasu. Całość to PS i Afx. Miłego oglądania:) http://dianoya.pl/strona.php?podstrona=multi
  7. Wiam Mam problem z synchronizacja dzwieku z obrazem w AFX. Na timelinie jest wszystko ok a po wyrenderowaniu avi i zrobieniu z niego mpg jest 5cio ramkowe przesuniecie. Czy spotkal sie ktos z czymś takim?
  8. Witam Muszę stworzyć bardzo realistyczne chmury (obłoki) i nie bardzo wiem jak do tego tematu podejść. Czy możecie polecić jakieś narzędzie (plugin) w którym mógłbym stworzyć tego typu realistyczną symulację i render? Z góry dzięki.
  9. Witam Mam do wykonania ujecie które przedstawia pustynię wraz z unoszącym się nad nią piaskiem jak to ma miejsce podczas niewielkiej burzy piaskowej gdzie piasek jest unoszony nad ziemią i widac jak wiruje unoszony przez wiatr. Pustynia jest to mattepaint ja musze wykonac efekt unoszącego się piasku. Nie mam doświadczenia w tego typu symulacjach więc nie wiem za pomoca jakiego plugina mozna to wykonac najlepiej i najprościej. Zastanawiam się nad urzyciem: krakatoa, fume Fx bądz particle flow. W gre wchodzi równiez RF. Proszę o sugestie. Dziekuje.
  10. Telewizor28

    problem z normalami

    Wielkie dzieki, podzialalo.
  11. Witam. Po zrobieniu normali w Z mapperze najbardziej wypukle elementy sa jakby byly sciete. Do tego tworza sie jakies dziwne "obrysy" w miejscach gdzie nic nie bylo robione. Zalaczam screeny z ZB. Pozdrawiam
  12. Looknij tutaj: http://www.quedex.com/
  13. Witam. Czemu po dodaniu do obiektu normal map czy to z zBruscha czy z PSa kolor obiektu robi cie ciemniejszy?...i nie mowie tutaj o cieniach w "zagłębieniach" obiektu spowodowanych dodaniem normala tylko efekt wyglada tak jakby na całej mapie diffuse zmniejszyc jasność. Dzieki Pozdrawiam
  14. Właśnie problem polega na tym, że te krople powinny stwarzać wrażenie kropli atramentu spadającego na mokry papier. Chodzi mi o efekt nieregularnych postrzępionych brzegów. Próbowałem zrobić to co napisałeś i dodawałem do tego jeszcze displacement map z faktura noisa który oddzialywał tylko na brzegach i jest nieźle ale na zbilrzeniu widać, że jest to cyfrowy efekt. Wydaje mi się, że gdzieś widziałem opis narzędzia które może uzyskać taki efekt ale niestety nie pamiętam dokładnie gdzie to było i jak się nazywał. Pozdrawiam
  15. Witam. Poszukuje plugina który symuluje efekt rozchodzących się plam atramentu na kartce papieru. Najlepiej jakby był pod AFX. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności