Ok, udało mi się już zrobić texturę za pomocą UVW Unwrap i pelta w maksie i jest ok pasuje i w ogole ale mam kolejny problem bo tworzylem ją jak mialem zaznaczone use nurms subdivision 1 iterations bo chce zrobic normal mape na obiekt z mniejsza iloscia poly i nie moge juz wrocic do podstawowej ilosci poly, czy to oznacza ze musze zrobic to samo (czyli pelt) z tym obiektem co ma mniejsza ilosc poly?
Ehh, szukałem już tutków i jest tego sporo ale raczej nic konkretnego nie mogę z nich wywnioskować w każdym razie udało mi sie już zrobić texture która wygląda normalnie, przynajmniej w porownaniu do innych jesli chodzi o postacie ale w dalszym ciagu nie moge trafić uvw mappingiem w maxie na jej prawidlowe ułożenie, a jak mam zmapować postac w maxie przed pomalowaniem?
Witam. Mam problem otóż stworzyłem postać w 3ds max a nastepnie importowalem ja do Zbrusha a następnie pomalowałem za pomocą polypainting. Do tego momentu wszystko jest ok ale teraz z pomalowanej postaci tworzę texturę przy pomocy również Zbrusha i po pierwsze wychodzi ona bardzo dziwnie, ponieważ zawiera mnóstwo elementów a po drugie za nic w świecie nie moge jej ustawic w maxie przy pomocy UVW Mapping. A wiec proszę o jakieś wskazówki na temat stworzenia textury postaci, z góry dzięki.
A więc cała praca to 3ds max + V-ray, a co do tutoriali to nie robiłem żadnych. Ogólnie to dzięki za konstruktywne rady i chyba zaczne modelować według wymiarów i schematów, przynajmniej spróbuje i mam nadzieję, że następna wizka będzie lepsza. Pozdrawiam
Wydaje mi się, że ciągle stoję w miejscu albo nawet się cofam, niech mi ktoś pomoże w ocenie moich prac oprócz tego, że proporcje są złe to co jeszcze? Przypominam, że jestem początkujący i zaznaczam, że chciałbym pójść w stronę realizmu a nie mogę zupełnie tego uzyskać w swoich pracach.Materiał lustra wiem, że jest zły więc nie piszcie na jego temat. Pozdrawiam
Witam, to moja druga poważniejsza praca i chciałbym dowiedzieć się czy robię jakieś postępy czy się cofam w porównaniu do mojej ostatniej pracy która znajduje się w finished works. Praca jest jeszcze nieskończona i chce dodać jeszcze troche elementów zanim ją skończe niemniej jednak chciałbym wiedzieć czy warto kontynuować czy też nie. Soft w którym to tworzę to 3ds max + v-ray. Proszę o komentarze
Cześć wszystkim. Tak w ogóle to jestem początkujacym grafikiem i nie za bardzo tez umiem oceniać swoje prace więc chciałbym prosić o pomoc w podjęciu decyzji czy ja się w ogóle do tego nadaję czy lepiej sobie odpuścić więc załączam taką prostą scenkę i chciałbym prosić o jakieś konstruktywne komentarze. Moim zdaniem to za mało rzeczy jest na tej scenie ale nie mam za bardzo pomysłu co tam jeszcze dodać. Pozdrawiam