Skocz do zawartości

Paulux

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Bytom

Paulux's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. witam, Wrzucam tu kilka screenów z ukończonego filmu, którego całego na razie nie mogę pokazać bo jest wysyłany na festiwale co by zdobył dużo nagród i zarobił pieniędzy ;) Zrobię wkrótce jakiś bardzo krótki trailer (film trwa razem z napisami niecałe 2 min) i wrzucę w kolejnym poscie. Filmik był zrobiony z użyciem Softimage, Mudbox, Photoshop i poskładany w After Effects. pozdrawiam
  2. Paulux

    animacja + Syflex

    dziękiii ;)
  3. Paulux

    animacja + Syflex

    Przeceniłem swoje umiejętności i doświadczenie ;) Robię to od nowa i chyba dokładnie jak to zasugerowałeś, bez Syflexa i bezpośrednio ubranie oklejam envelopem na kościach. Nie robiłem jeszcze Spring Constrainem i chyba nie wiem jak się do tego zabrać. Trzeba dodać jakieś nowe kości i do nich dołączyć polygony (clastry? ) za pomocą springu ? Chce zrobić kilka fald żeby to ubranie nie wyglądało tak sztywno. Może użyć jakiegoś deformera np. randomize. dlaczego w taki sposób i to znaczy że tylko te cześci połączyć z kośćmi sprigiem?
  4. witam Na początku muszę zaznaczyć, że to mój pierwszy filmik który robię w 3D i robiąc go uczę się jednocześnie Softimaga i Mudboxa i popełniam mase błędów, których nawet nie jestem świadomy dopóki nie zacznę robić bardziej zaawansowanych rzeczy. Korzystam tylko z tutoriali w necie (przede wszystkim digitaltutors.com). Problem jest taki: Zrobiłem zapętlony chód postaci ale bez ubrania i teraz próbuje za pomocą Syflex`a nalożyc ciuchy ale nie mam już w tym zapętlonym chodzie pozy T. Już po zrobienie całego ruchu zorientowałem się że ubranie nakłada się na postać w pozieT według wszystkich tutoriali, które widziałem. Cały ruch jest zrobiony na 33 klatkach a zapętlony od 1 do 32. Nie wiem jak to teraz zrobić bo jak wstawiam klatke przed pierwsza klatke i chce wyzerowac postac do Neutral pose to potem nie moge dojść do ładu z animacją ruchu bo robią się błedy. Czy musze to zrobić od początku a jak tak to w jaki sposób żeby ubranie wygladalo naturalnie? Ruch będzie sie skladal z kilku roznych (zapętlony chód, wchodzenie na podium itd) Czy za kazdym razem najpierw zrobic poze T i nalozyc syflexem ubranie a potem dopiero robic wlasciwy ruch, zamieniać do klipów i potem łączyć w mikserze? Jak wygląda workflow przy takiej animacji postaci? Byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek sugestie osób które mają doświadczenie w animacji w XSI.
  5. Po pierwsze wielki dzięki sand za szybką odpowiedź. Zrobiłem jak zaproponowałeś ale to nie rozwiązuje problemu. Pojawia się tylko następna krawędź a ten błąd pozostaje. Możliwe, że coś źle robię. Wysyłam kolejne screeny żeby dokładniej było widać na czym polega problem. pozdrawiam
  6. witam Ten element to moja pierwsza próba modelowania w Softimage a właściwie czegokolwiek w 3D. To jest wierzchni element dziurkacza do papieru. Problem polega na tym, że dolna krawędź z tyłu (zaznaczona 3 zielonymi strzałkami) musi być prosta ale to powoduje, że cały polygon zaczyna się prostować i nie mam pojęcia jak spowodować aby pozostała gładka krzywizna zakończona ostrą, prostą krawędzią. Zresztą efekt widać na screenach (różowe kółko). Wszystkie krawędzie zaznaczone zielonymi strzałkami są potraktowane Set edge/vertex crease value =4. Krawędź zaznaczona strzałką niebieską obojętnie czy jest wyostrzona czy gładka daje nieporządany rezultat. Zresztą podobny mam problem jak chce zrobić otwór w kuli o ostrych krawędziach z zachowaniem krzywizny kuli i jednocześnie o kształcie prostokąta. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać będę bardzo wdzięczny za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności