witam
Na początku muszę zaznaczyć, że to mój pierwszy filmik który robię w 3D i robiąc go uczę się jednocześnie Softimaga i Mudboxa i popełniam mase błędów, których nawet nie jestem świadomy dopóki nie zacznę robić bardziej zaawansowanych rzeczy. Korzystam tylko z tutoriali w necie (przede wszystkim digitaltutors.com).
Problem jest taki: Zrobiłem zapętlony chód postaci ale bez ubrania i teraz próbuje za pomocą Syflex`a nalożyc ciuchy ale nie mam już w tym zapętlonym chodzie pozy T. Już po zrobienie całego ruchu zorientowałem się że ubranie nakłada się na postać w pozieT według wszystkich tutoriali, które widziałem. Cały ruch jest zrobiony na 33 klatkach a zapętlony od 1 do 32. Nie wiem jak to teraz zrobić bo jak wstawiam klatke przed pierwsza klatke i chce wyzerowac postac do Neutral pose to potem nie moge dojść do ładu z animacją ruchu bo robią się błedy. Czy musze to zrobić od początku a jak tak to w jaki sposób żeby ubranie wygladalo naturalnie? Ruch będzie sie skladal z kilku roznych (zapętlony chód, wchodzenie na podium itd) Czy za kazdym razem najpierw zrobic poze T i nalozyc syflexem ubranie a potem dopiero robic wlasciwy ruch, zamieniać do klipów i potem łączyć w mikserze? Jak wygląda workflow przy takiej animacji postaci? Byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek sugestie osób które mają doświadczenie w animacji w XSI.