Skocz do zawartości

Dawidchz

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dawidchz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Mam boxa z modyfikatorem edit Poly. Nastepnie dodaje modyfikator Unwarp UVW. Rozwijam jego liste i mam tylko select face. Dlaczego nie mam na tej liscie -vertex -edge -face Pytanie moze wydawac sie glupie ale prosze o pomoc.
  2. Dawidchz

    Zaznaczanie wertexow ?

    Wielkie dzieki :)
  3. Mam siatke na obiekcie ktory jest bardzo duzy i musze zaznaczyc duza ilosc vertexow w jednej poziomej linii. Czy jest taka mozliwosc zebym zaznaczyl jeden vertex a reszta zostanie automatycznie zaznaczona w tej samej linii ?
  4. Nie chce zakladac nowego tematu wiec pisze tutaj. Skladam sobie cos z plane'ow. Jak "zjade" strzalka z takiego plane'a to mi znika i dopiero jak na niego najade ponownie kursorem to mi sie pokazuje i jeszcze nie caly tylko jego czesc. Musze nad nim jezdzic myszka zeby mi sie caly pokazal. Co to jest ? Juz jestem nerwowy :)
  5. Modeluje trase do gry. Wyglada to tak: http://www.d-nowak.neostrada.pl/ Trase kleilem z mniejszych elementow. Kiedy juz cala wymodelowalem pogrupowalem wszystkie elementy. I tutaj zaczyna sie problem. Trasa ma 8km dlugosci (85 tys vertexow) i jak chce teraz modelowac jej ksztalt, wysokosc itp za pomoca editable mesh - vertex - soft selection to moj komp staruszek (p4 2,4 ghz) nie wyrabia. Wszystko w viewporcie klatkuje jak cholera. Czy macie jakas propozycje co mozna zrobic zeby chociaz troche zwiekszyc wydajnosc pracy? Czy niestety bede musial zmienic maszyne...
  6. Dziekuje :)
  7. Mam taki problem. Chce modelowac droge. Nalozylem na plane'a texture z modelowana droga i chce zeby mi sie nie przesowal przy modelowaniu. Znalazlem opcje freeze ktora go unieruchamia ale gdy ja wlacze to znika mi tez textura z plane'a.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności