Skocz do zawartości

artz

Members
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

artz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Reputacja

  1. Domek spalony do połowy, model do gry, tekstura 2048x2048, tri 3832. http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render50.jpg[/url] http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render48.jpg http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render47.jpg http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render49.jpg siatka: http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render45.jpg http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/render44.jpg diffuse: http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/spalony_domek.jpg normal: http://i602.photobucket.com/albums/tt102/artz_2009/spalony_domek_n.jpg
  2. Nie mogę znaleźć odpowiedzi na jak się wydaje dość proste pytanie, jak orócić obiekt (walec) wokół osi biegnącej wzdłuż niego. Walec jest dowolnie zorientowany w scenie a ja chciałbym znaleźć jego oś obrotu która biegnie wzdłuż niego. Dałbym rady to zrobić za pomocą szarego gizma obrotu które zawsze jest równoległe do ekranu i oś wzdłuż której obraca to gizmo obiekt, jest prostopadła do ekranu, ale wtedy musiałbym znaleźć sposób na ustawienie boku walca (czyli tej płaszczyzny w kształcie koła) dokładnie równolegle do ekranu. Jest na to jakiś sposób?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności