Skocz do zawartości

szulecki

Members
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    elbłąd

szulecki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ostatnio wykonałem projekt koncepcyjny niewielkiego terenu wokół pewnej szkoły. 3Ds Max 2009+Vray 1.5.
  2. uzywam safari =D przejrzales mnie na wylot :) to malutka gildia w malutkiej gierce (dopiero Open Beta) >>> gildia powstała jeszcze w Closed Beta. ^-^ A tak w ogole to cieszę sie z komentarzy ^^ logo zrobie zrobie bo faktycznie to raczej arcik... A co obreczy to chcialem zeby wygladalo kamieniscie z elementami fantastyki czyli jakies wystepy nieregularnosci i futerka + domieszka run i takich tam... Wyszlo jak wyszlo.. :) Duzo w tym postprodukcji w sumie kolorowania i te pe. Tez pracowalem nad charakterkiem kotka, bo wlasciwie to jak bym zrobil taka super kreature to by sie nie pokrywalo z naszym gildiowym charakterem (raczej gildia zlozona z ludzi na luzie i takich ogolnie 'peace') :D pozdrawiam serdecznie!
  3. Ex3 dzięki za opinie dotyczące arciku. Rzeczywiście trochę motałem potem z cieniami w samej postprodukcji (corel) i przesadziłem. :) meya culpa. Te futerko w sumie to nie wiem po co. Chciałem żeby był jakiś akcent jaskrawy przełamujący tę 'szarość' i brud. A futerko mi się wydało takie trochę 'szamańskie', więc zostało. Rura, czy postument, czy krąg miałbyć z kamienia. (hehehehe - wiem ;)) Ale coś mi z mapowaniem nie wyszło i efekt końcowy jest po prostu przypadkowy. :> Mi sie spodobało więc stwierdziłem (aaasz!), że zostawiam. Wesołego wszyskiego w nowym roku !!! :)
  4. oh jeez, aleście się uczepili tego loga. Dobra, w takim razie to nie jest logo tylko arcik. ;p Wiem, że 'logo' ma niby być proste. hmm... Może pokażę jak to się wkomponowuje w layout (składane w Corelu)
  5. eeem.. biorąc pod uwagę, że to do gry Fantasy? o_O Proste logo 2d wyglądałoby conajmniej nie w temacie.
  6. Logo na stronę internetową pewnej gildii z gry Runes of Magic (MMORPG). :) Zrobiłem, bo mnie prosili. ;] 3ds max 2009, Vray 1.5+, Corel Photopaint.
  7. Jeśli ktoś potrzebuje muzyki do filmu, to w sumie się polecam. Studiowałem na akademii muzycznej w Bydgoszczy na kierunku Kompozycja i Teoria Muzyki, także warsztat mam. Sorry, że tak annoucment tutaj, ale zainspirował mnie wcześniejszy wpis. :) Pozdrawiam! :D
  8. też jestem pod niesamowitym wrażeniem, może nie tyle samych obrazków, co opisów faz produkcji tychże. zaangażowanie aż strach. :) jeśli chodzi o obawy to dołączam się do dekiela (nie wiem czy mam pisać "dekla"? :)), żeby nie zatracić tego ogromu pracy - przelać w produkcję duszę - mam na myśli to samo: nie skupiać się przede wszystkim na rurach pcv, na piankach, na sprawach technicznych - na nie zawsze znajdzie się odpowiednie rozwiązanie. Treść i przesłanie decyduje naprawdę o tym, czy film jest fajny czy niefajny. Życzę jak najbardziej powodzenia i wytrwałości, bo wygląda mi to na duże przedsięwzięcie. Jeszcze jedno: weź sobie kogoś zaufanego do pomocy, bo naprawdę się wykończysz, a czas premiery będzie się odwlekał, aż w końcu zniknie, oczywiście nie życzę ci tego.
  9. może takie lekkie volume light prześwitujące przez konary tropikalnych drzew amazonii. :D
  10. vinc: z renderem to już sam nie wiem. niby robiłem wszystko według ustawień z http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/index.htm, plus kilku innych pr0 stron, czy tutoriali. myślę, że może to być wina sprzętu: AMD Sempron 2800+ 2GHz, 1 GB RAM i Radeon 9600PRO 128MB. :/ Tores: progress musi być, bo wszystko chłonę, jak g(ł)ąbka. ;}
  11. kurczę, widzę, że keraj zaczął sypać dowcipem siatkowo-maxowym. wcześniej koleś na xrayu z siatką, teraz cyber-głowa, która sama siebie robi... uhmmm... ^^
  12. teraz jak sobie czytam WiPa, to myślę, że tak jak mówiłeś Beatou - chyba bardziej by tu pasował detektyw w kapeluszu i płaszczu - taki typowy noir by się zrobił, ale tak też jest ok w sumye. ;]
  13. no klimat i opis oldchoolowy - stara dobra scena 3d. pamiętam, jak byłem dzieckiem to robiłem wielkie gały i donośne, na ile mi moje małe płuca pozwalały - WOW! teraz to wspomnienia. i tak widzę tę pracę. jako takie mgnienie z przeszłości. plus klimacik rodem z philipa k. dicka. mniam. jestem na tak.
  14. świetne materiały, naprawdę super. :]
  15. Lis: dzięki poczytam o tym wszystkim i zrobię progress w następnej wizce (do której się przymierzam). kanapa właściwie ma fallof - może nie dość mocny. podłoga - lepiej by było to fakt - tylko na podstawie obserwacji faktycznej podłogi w tym pokoju, stwierdziłem, że reflectów nie ma ;p z zasłoną się męczyłem okropnie - wreszcie wygrał cloth - ze skutkiem jaki widać. drewno - faktycznie, nie zwróciłem uwagi na to. tajemnicze światło wskazuje na to, że tam jest drugi pokoj i okno w nim (przynamniej miało wskazywać) indian: nie. nie da się. :}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności