Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

benevv

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam:) Czy lakoniczne stwierdzenie na dole stronki http://www.3dmodelfree.com/ - "All the resources are not allowed for commercial use, otherwise you will be responsible for liability!" (jakoś nie znalazłem podstrony z bardziej rozbudowanymi informacjami o licencjach) - mówi "po ludzku" o tym że mogę zamieszczone tam modele użyć w pracy magisterskiej? Czy omijam nieświadomie jakiś haczyk:) Pozdrawiam
  2. Dzięki za podpowiedz, ale niestety dalej te same objawy... Wciąż nie jestem przekonany że to wina karty graficznej - np przesuwając suwak manualnie skacze, a gdy przesuwam do tylu - juz przejdzie plynnie. Dajac play animation oczywiscie slideshow potężny...
  3. Dziękuję za odpowiedzi. Generalnie grab viewport jest jakimś rozwiązaniem, ale w tym boju próbowałem potraktować to jako ostateczność. Display drivers - też wydają się ustawione optymalnie:) Dalej mnie zastanawia co tutaj na 100% może być wąskim gardłem... Czy na pewno karta graficzna? Problem zaczyna się przy około powiedzmy 800 k polys. Tylko hmm - nie znika w żadnym trybię wyświetlania tego co viewporcie, co gorsza nie znika ten problem gdy obiekty są ukryte... I w scenie powiedzmy widać w czasie rzeczywistym tylko 200 k polys. Na chłopski rozum gdy reszta jest ukryta to powinno śmigać płynniej znacznie:) Nie wiem, jeśli ostro się mylę to oświećcie mnie:)
  4. Hmm grafa to radeon 4850 1gb - nic profesjonalnego jak widać;p Ale z drugiej strony, czy to w tym przypadku wąskie gardło? Czy to na pewno tego typu kwestia? Na 100%? Jak już pisałem np gdybym robił sobie taki przelocik manualnie, to w czasie rzeczywistym w viewportach wszystko śmiga bez bólu. A gdy dam klatki kluczowe to kaszanka... Czy odpalając play animation, czy też suwając suwaczkiem heh
  5. Witam, podczas zabawy z podstawami animacji wystąpił problem i chciałbym prosić o ewentualne wskazówki. Mianowicie mam scenę - okolo 3,5 mln polys. Próbuję ustawić klatki kluczowe dla przelotu kamery - ustawiam i przelot strasznie tnie. Podczas manipulowania w viewporcie kamerą wszystko jest w miarę płynnie (15fps). Zamuł i "skakanie" zaczyna sie dopiero gdy ustawione są klatki kluczowe dla kamery. I damy "play animation". Nie ważne czy wyświetlam scenę w trybie smooth and highlights czy np flat. Nie ma znaczenia też jeżeli wszystkie obiekty będą miały zaznaczone "display as box". Coś z ramem? 8gb jest... 3ds 2011 x64. W którą stronę kombinować? Jakieś myki do obejścia tego uniedogodnienia?:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.