Skocz do zawartości

djmarti69

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

djmarti69's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Czyli nie wiem czy dobrze zrozumiałem... Jak narazie doszedłem do takiego renderu... Jest coraz lepiej :) HDRI RZĄDZI !!!!! :) Bardzo podoba mnie sie mapka HDRI, super są odbicia chmurek ... . Dzieki za pomoc :)
  2. I jeszcze jedno istotne pytanko.... Skąd pojawia sięten szum na zderzaku.....? Ps. Dodałem mapkę HDRI do enviroment ;)
  3. djmarti69

    Jak dodac mape HDRI

    Hehehehe :D Nawet nie spojrzałęm, a wlaśnie szukałem coś odnośnie HDRI :D heheheh Lepiej późno niż wcale :D Pozdro 600
  4. djmarti69

    Jak dodac mape HDRI

    bodajże w Max 7,5 już był HDRI ale głowy nie dam... :D
  5. Hehehehe :D A czemu nie Raytrace ? :P on Świetnie odbija. Nie bawiłem sie CarPaint'em :D moze dlatego, wiem ze jest to materiał na lakier no ale ...... :D Szukam Szukam :D Dzieki za troszkę info Kolego :P Nauki nigdy za wiele :)
  6. A Czy jest możliwe otoczenie HDRI w Mentalu ? Słyszałem o V-ray, sporo widziałem z V-ray ale jak narazie muszę opanować Mentala :) Co do lakieru nie wiem czy jest w porządku.... ale wygląda nastepująco ..... Jak widać nic szczególnego... W slot Diffuze jest dodana FALLOF oraz w slot Reflect również jest dodana FALLOF. (fallof type: Fresnel) ;) Taki miałem pomysł..... o do szyb wygląda to następująo: Mapka fallow dodana do Reflact, reszta jak na obrazku.... (Fallof type: Perpendicular/ Parellel) Kombinowałem równierz z Mia_Photographic_Exposure, otrzymywałem świetny lakier ale otoczenie było za ciemne :) a moze by jakieś światełka dodać jeszcze ??? Np mr_Area_omni... ? co do obrobki w psie to chciałbym to ominąć :P Kombinuje i nie mam pojecia jak ma to zrobić .... POMÓŻCIE KOCHANI :)
  7. djmarti69

    3ds max 64-bit nie startuje

    oczywiście pojawia sie pytanie czy masz system również 64 bitowy Vista bądź XP x64... Niektóre funkcje są włączone gdy twoja karta graficzna obsługuje PixelShader 3.0 Wymagania maxa x64 2008 - procesor Intel EM64T, AMD Athlon 64 (lub szybszy), AMD Opteron, - pamięć: 1 GB RAM (zalecane 4 GB), - 500 MB miejsca na HDD na plik wymiany (zalecane 2 GB).
  8. Witam wszystkich wszechwiedzących forumowiczów..... otóż, potrzebuję waszej pomocy :P Na początek chciałbym wspomnieć, iż jestem niedoświadczony w MAX'ie więc proszę o wyrozumiałość. ;) Jako że założyłem ten temat w dziale Mental Ray jest to jednoznaczne z tym, jakiego silnika renderu używam. Do rzeczy, bo powiecie że jestem gadatliwy... Dążę do uzyskania warunków jak na zdjęciu poniżej, W szczególności chodzi mi o światło, cienie oraz kontrast i te barwy ...... Wiem, że odcień zależy od tego co odbija sie w karoserii autka, ale nie jest on najważniejszy... Kolory na zdjęciu są "żywe" ładnie, jasno itd, itp... u mnie wychodzi blado....... Oto zdjęcie Teraz opowiem co ja poustawiałem i tak dalej i tak dalej ...... Mianowicie do oświetlenia swojej sceny użyłem DaylightSystem i oto jego ustawienia : USTAWIENIA DAYLIGHT SYSTEM Oczywiście muszę podać ustawienia renderu (F10) - Więc tak - Silnik to MentalRay - Sampling quality - nie zmienione - Rendering Algorythmics - nie zmienione (Enable) - Camera effects - nie zmienione(disable) - ... obrazek i dalej zakladka Indirect illumination - CAUSTIC AND GLOBAL ILLUMINATION nie włączone......... Nie mogę też zapomnieć o ENVIROMENT: Dziwnie zachowuje sie mental jak zwiększę Global Lighting do wartości = 1, a przecież jest zaznaczone Exterior Daylight..... ? Oto wynik..... No i oczywiście mój wynik...... Powtarzam że nie jestem doświadczonym użytkownikiem........ Autko nie jest perfekcyjnie wymodelowane, ale tu nie chodzi o model tylko o ten render zeby był podobny do tego co na zdjęciu na samym początku posta. Serdecznie proszę o pomoc i porady.... Co źle robię.... jak zrobić żeby było dobrze ..... Czekam z niecierpliwością :P Pozdrawiam Marti.... enjoy. d-_-b
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności