Mam pewien problem z materiałami w blenderze. Otóż w (na?) kuli stworzyłem "usta" za pomocą subdivide i extrudowania. Następnie dodałem 2 materiały, użyłem smooth i subdivision surface i wyskoczył mały psikus. Nie wiem jak to opisać więc pokarzę na przykładzie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d15de104593fd11.html
Może mi ktoś coś poradzić?
Witam.
Potrzebuję do własnej gry grafiki 3D. Niestety 3D zajmuję się dopiero od 2 tygodni i nie bardzo się znam. Dlatego mam takie pytanie.
Jakie wymiary powinien mieć model np osoby (w 3ds max) ?
Mam problem. Otóż w różnych tutorialach jak oglądam to przy użyciu jednej z w/w funkcji ukazują się trzy osie, które pomagają w użyciu podaje funkcji. U mnie niestety nie pojawią się te osie. Czy trzeba je gdzieś włączyć?