Czy ktoś mógłby pomóc i doradzić jak zrobić materiał szkła?? Chodzi o budynek w formie blobu, w środku jest zrobione wnętrze, zależałoby mi zeby bylo widoczne i żeby szkło nie było za bardzo świecące.
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc...bo już siedze nad tym i próbuje długo...a efekty ciagle marne:(
Chodzi o to, ze chce wymodelowac pewna powierzchnie, tzn poprzez zaznaczanie soft selection modyfikowac jej ksztalt, ale koniecznie, zeby vertexy na krawedzi tej powierzchni byly nieporuszone, czyli jakby ramka, zeby zostala w tym samym miejscu. A niestety jak zaznaczam fragemty polozone przy krawedzi przy uzyciu soft selection to sila rzeczy zaznaczaja sie tez krawedzie...i czy moglabym po prostu je jakos zablokowac??
sprawdzilam i przed nalozeniem modyfikatora (edit poly) nie bylo tego problemu. Lepiej wiec chyba bedzie jesli rzeczywiscie zrobie Attach, tylko jak potem zrobic Detach skoro mam tyle elementow, ze nie jestem w stanie zaznaczyc, kwadracik po kwadraciku, a nawet dajac (elements) i tak mam kwadraciki, a nie caly element. Sa jakies inne metody na selekcje? oprocz by color i by layer??
Z gory wielkie dzieki za pomoc
Dzieki! ten modyfikator dziala swietnie! Jedyny problem ktory sie teraz pojawia to, ze jak podnosze zaznaczenie (soft selection) przy zaznaczonych vertexach, to zaznaczone fragmenty krawedzi zaznaczenia odrywaja sie, oddzielajac od reszty, zamiast tworzyc ciagla plaszczyzne, czy jest na to jakas rada? Bo przyczyna byc moze to, ze konstrukcja byla importowana z AutoCada:(
Witam,
Moj problem polega tak jak w tytule na modyfikacji szklanego dachu+jego konstrukcji w tym samym czasie. Jak widac na zalaczonym jpgu sa to 2elementy, obydwa z poly powierzchni. Chodzi mi o to, by zaznaczac je obie z jednym zamachem i modelowac.
Bede wdzieczna za pomoc.
Probowalam juz attach i wtedy jest to mozliwe...ale niestety po wymodelowaniu nie potrafie ich juz rozdzielic tak zeby z powrotem konstrukcja i szyba byly na oddzielnych warstwach.