Skocz do zawartości

tatoo

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

tatoo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. AUTOMOTIVE LIGHTING POLSKA Strona Firmowa: www.al-lighting.com (http://www.al-lighting.com) DUŻA FIRMA Z BRANŻY MOTORYZACYJNEJ Z SIEDZIBĄ W SOSNOWCU POSZUKUJE : DO PRACY W DZIALE PROJEKTOWANIA SPECJALISTA DS. WIZUALIZACJI Forma zatrudnienia: pełny etat Obowiązki: Wykonywanie fotorealistycznych wizualizacji produktów. Wymagania: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE DOBRA ZNAJOMOŚĆ OPROGRAMOWANIA MAYA ORAZ MAXWELL RENDER ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ FOTOGRAFII BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ OPROGRAMOWANIE ICEM SURF (NIE WYMAGANA) DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO GOTOWOŚĆ DO ZAGRANICZNYCH PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH I SZKOLEŃ UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIE CHĘĆ DO PRACY I ROZWOJU SWOICH UMIEJĘTNOŚCI Kontakt: CV i LM - w języku PL i ANG przesyłać przez dział personalny: agata.bochniak ( małpka ) al-lighting.com Dodatkowe informacje: FIRMA ZAPEWNIA DUŻE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU ZAWODOWEGO, CIEKAWĄ PRACĘ W MIĘDZYNARODOWYM ŚRODOWISKU, W DUŻEJ KORPORACJI, ATRAKCYJNE WARUNKI ZATRUDNIENIA. --
  2. AUTOMOTIVE LIGHTING POLSKA Strona Firmowa: www.al-lighting.com -DUŻA FIRMA Z BRANŻY MOTORYZACYJNEJ Z SIEDZIBĄ W SOSNOWCU POSZUKUJE : DO PRACY W DZIALE PROJEKTOWANIA SPECJALISTA DS. WIZUALIZACJI Forma zatrudnienia*: pełny etat Obowiązki*: Wykonywanie fotorealistycznych wizualizacji produktów. Wymagania: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE DOBRA ZNAJOMOŚĆ OPROGRAMOWANIA MAYA ORAZ MAXWELL RENDER ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ FOTOGRAFII MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ OPROGRAMOWANIE ICEM SURF DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO GOTOWOŚĆ DO ZAGRANICZNYCH PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH I SZKOLEŃ UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIE CHĘĆ DO PRACY I ROZWOJU SWOICH UMIEJĘTNOŚCI Kontakt*: CV i LM - w języku PL i ANG przesyłać przez dział personalny: agata.bochniak ( małpka ) al-lighting.com Dodatkowe informacje: FIRMA ZAPEWNIA DUŻE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU ZAWODOWEGO, PRACĘ W MIĘDZYNARODOWYM ŚRODOWISKU, W DUŻEJ KORPORACJI, ATRAKCYJNE WARUNKI ZATRUDNIENIA. --
  3. tatoo

    Maxwell + SolidWorks

    Chyba znalazłem zonk. Plugin do SolidWorksa przy odpalaniu renderingu bezpośrednio z solida eksportuje emiter jako "base" i "gloss" a nie "emmiter" dlatego ciemność mam. Musze zrobić eksport MXST, w maxwell studio dodać poprawne emitery do źródeł i rendering leci ok.
  4. Witam Czy ktoś jest szczęśliwym posiadaczem Maxwella + plugin do SolidWorks-a? Będąc poprawnie „politycznie” w firmie testujemy plugin do SolidWorks-a, na którego to mamy licencję. Renderingi wychodzą ok, pod warunkiem, że nie wyłączam zewnętrznego oświetlenia. Jeśli zostawiam sam emiter to jest lipa – „widzę ciemność, ciemność widzę”. Domyślam się, że o skalę chodzi, bo to już kiedyś to przerabiałem. Zonk polega na tym, że jak robię z solidworksa export do formatu Maxwella i odpalam w Maxwell Studio to skala wygląda ok a renderingi ciągle nie chcą wychodzić. Jak robię eksport do IGES i potem import w maxwell + skalowanie 0,001 to działa ok. Jakieś sugestie? Solida przekopałem i nie widzę nic ciekawego jeśli o skalowanie chodzi, szczególnie ze po eksporcie do formatu maxwella skala wygląda ok. Aktualnie testuję ciągle demo Maxwella. Jednak jest też propozycja, żeby kupić rhino+povray. Za Maxwellem przemawia dobra fizyka, na czym akurat nam zależy – chcemy sprawdzić jak będą obiekty oświetlone przez rzeczywiste źródła światła. Jak ktoś ma jakiś pomysł jak z tego wybrnąć? chętnie wysłucham propozycji. pozdrawiam
  5. Pliki STL sprawdzałem w programie CADowskim i wymiary były ok. Jednak robiąc import do maxwell studio nie były wyświetlone jednostki tylko wartości i chyba błędnie założyłem, że to też w [mm] jest podawane. Dopiero po edit/scale scene i mniejszeniu wszystkiego zaczęło to jakoś normalnie wyglądać. Czyli to jednak w [m] :/ ?? teraz nawet na ISO100 widać że coś tam jest. jeszcze parametry wymagają dopracowania ale już mi się coś renderuje więc jest bliżej jak dalej.
  6. Dzieki ustawilem ISO na 1600 shutter na 1, f-stop na 2 i nareszcie cos widac w ciemności emiter robi się "bielszy" i coś podświetla. czyli jednak modele są ok a musze dojść do tego jakie powinny byc prawidłowe parametry. w ciemnościach 40W żarówka powinna bez problemu oświetlać elementy od których jest w odległości 40cm (wymiary są ok) a kamera w podobnej odleglosci więc pokombinuje z ustawieniami kamery. dzieki - jestem krok w przód - teraz szukam dalej
  7. Witam

    Moj email to [email protected]

    zarowka ma srednice 15mm i ma 40W, caly obiekt nie ma wiecej jak 0,5m^3 wiec powinno wystarczyc by przynajmniej zarys sie pojawil.

  8. Witam Od około 2 tygodni próbuję zrobić rendering na modelach jakie dostałem w STLu (które sprawdzić muszę) jednak po dodaniu materiału emiterów do powierzchni żarówek na renderingu są one całkowicie czarne. rendering ma być robiony tylko przy oświetleniu z dodanych emiterów wiec enviroment settings ustawiam na none lub sky dome i 0lm. na renderingu coś wychodzi tylko jak mam zewnętrzne oświetlenie dodane z enviroment. moje emitery są całkowicie czarne i nie oświetlają sceny (czyli zarazem cała scena jest nieoświetlona - czarna). Jako, że powoli brakuje mi pomysłów co to może być mimo że przekopałem połowe internetu, przeczytałem większość dostępnych tutouriali i manuali to proszę by ktoś mi przygotował BARDZO prostą działającą scenkę bezpośrednio w maxwell studio. czyli np 2 sfery gdzie jedna jest emiterem a druga z jakimkolwiek materiałem jest oświetlana przez tą pierwszą i zapisany plik mxs z tym (najlepiej modele i pliki z materiałami do głównego C: dajcie żeby można było odpalić od razu). Chciałbym sprawdzić czy to wina modeli jakie mam czy to wina ustawień w maxwellu. Będzie to bardziej pomocne niż szukanie po omacku w jakim ustawieniu mogłem się rąbnąć. z góry dzięki (dodam jeszcze, że z maxwellem wiele do czynienia nie miałem)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności