już tłumaczę. nakładam teksturę na mebel z pliku DWG. Eksportuję do pliku 3DS. Otwieram plik 3DS (otwiera sie bez tekstur jako szara bryła), w momencie gdy przenoszę teksturę i chcę nałożyć ją na jeden element nakłada mi na całość a chciałbym żeby tekstura nakładała się na każdy element z osobna
Koledzy proszę o pomoc: mój problem polega na tym, że teksturuję bryłę w pliku .max, eksportuję do pliku 3ds i tu pojawia się problem. zamieniam obiekt na poly i poszczególnym elementom nadaję tekstury a następnie UVW Mapuję, następnie zapisuję do pliku 3ds. w pliku 3ds jak chce nałożyć teksturę to nakłada na całą bryłę, a powinien na poszczególny element. Kombinowałem już w ten sposób że każdy element mial inną teksturę ale to nic nie pomaga. Co muszę zrobić?
mam taki problem,
mam wygenerowanego DWG, przy imporcie do 3dmaxa pokazuje się jako czarny obiekt, jak można zrobić żeby ten przedmiot był w miare rozpoznawalny np. zmienić kolor na szary. załączam zdjęcie
Witam, mam taki problem. Ładując plik dwg nie ustwiłem dobrego wygładzenia i teraz w mniejszych detalach zamiast płynnego okregu mam okrąg kanciaty. czy mozna zmienić wygładzenie w już istniejacym obiekcie.
Pliska o pomoc.
Witam mam taki problem: narysowałem boxa któremu nadałem wymiary. Teraz chciałbym zmienić grubość tylko nie mogę. Proszę o porady jak mozna edytować wczesniejszewymiary. Z góry dziekuję
Witam jestem początkującym uzytkownikiem 3dsmax. Mam taki oto problem. Nałożyłem tekstury na meble wykonane w autocad zapisałem te pliki w formacie 3ds. stworzyłem nowy plik scenę do której chciałbym wrzucić meble jednak nie potrafię tego zrobić. Proszę Was drodzy koledzy i kolezanki o pomoc.
dziękuję