Skocz do zawartości

gecko

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Tak - o to chodziło, wielkie dzięki!
  2. Przepraszam, że znowu niepokoję, ale nigdzie nie mogę tego znaleźć... (Nie mam też pojęcia jak to się 'fachowo' nazywa) Chodzi mi o środek obiektu, a raczej o to jak go zaznaczyć, a później przesunąć. Zwykle środek może być tylko jeden, ale co do 3ds max'a, to jestem skłonny uwierzyć, że będzie ich wiele. Więc też prosiłbym o opisanie / podanie komendy / naprowadzenie etc. dotyczące hmm... wszystkich xD Z góry dziękuję!
  3. gecko odpowiedział gecko → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Ok, problem rozwiązany. Jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim i przepraszam za tzw. n00bstwo; tak bywa w pośpiechu!
  4. gecko odpowiedział gecko → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Tak jak myślałem - na moje problemy nigdy nie ma prostego rozwiązania xD claude - dzięki (!), już mniej więcej wiem! Loki - z tym Target Weld'em też dzięki - przyda mi się do dalszej pracy! Wiem już mniej więcej jak rozwiązać ten problem, tylko jeszcze jedna kwestia (żeby nie zakładać nowego topicu): Jak łączyć dwie krawędzie (ew. dwa vertexy, ale żeby była jedna krawędź...)?
  5. Przepraszam, że tak na szybko, ale pilnie potrzebuję pomocy! Nie szukałem WSZĘDZIE, ale ani na google, ani na tutejszej wyszukiwarce nie znalazłem, a straciłem już z godzinę... Do rzeczy: Wiem, że można tworzyć polygony poprzez łączenie ze sobą kilku vertexów. Teraz moje pytanie - jak zrobić coś takiego jak na rysunku: Chodzi mi o to, żeby stworzyć nowy polygon (czy tam face - nie znam się jeszcze xD) na pustej przestrzeni, ale żeby nadal był połączony z pozostałymi. Z góry dziękuję za pomoc!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności