Skocz do zawartości

LordUnderworld

Members
  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Polska

LordUnderworld's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ok spróbuję zainstalować nowego blendka teraz mam 2.49b. Może to coś zmieni.
  2. Ściągłem Collade (okazało się że miałem już ją) dałem do exportu napisało ze potrzebuje wyższą wersję "2.6.1 lub 2.6.2 lub wyższą". Poszukiwałem tego lecz nie znalazłem :/. Byłbym wdzięczny za link albo wyjaśnienie sytuacji (bo możliwe że to bug jakiś) używam mam collande 1.4.
  3. Witam wszystkich. Mam pilną sprawę. Tworze w blenderze sporo modeli przede mną jeszcze z 50 (mam do zrobienia 100). Niestety okazało się że po specjalnym imporcie znajomy nie potrafi otworzyć modelu ponieważ exporter scm z blendera i 3ds maxa są różne. I tu moje pytanie. Jak przenieść model, animacje, szkielet i siatke UV z blendera do 3ds maxa? Dotąd używałem formatów 3ds jak miałem przenieść sam model i obj jak model wraz z UV i texturą. Ale ważne jest teraz by przesłać animacje i szkielet... Ba model ma jeszcze grupy Vertwxów jeszcze. Czy ktoś mnie poratuje. Bo ja nie wiem kompletnie co robić. Przykłady modeli które będę musiał exportowac (modele high poly mają od 10.000 poly wzwyż modele low mają do 1500 najwyżej): -OJD\ACU - T2 Cruiser - Standard Frigate T1
  4. Witam, potrzebuje drobnej pomocy bo sam już nie daje rady. O co chodzi? Mam model 3D, do zrobienia zostało z ponad 80 potrzebuje czyjejś pomocy z teksturowaniem bo mnie to wychodzi nie dość że szpetnie to jeszcze długo to robię, tzn, posłałbym modela komuś kto będzie w akualnej chwili mi pomagałm(Lub stale to zależy czy ktoś taki by się zgłosił) ktoś by mi stworzył do niego teksturę 1024x1024 nie musi być wysokiej jakości (no ale najgorszej też nie) (modele długo robię a wiec można byłoby se długo odpoczywać xD). Textura to będzie po prostu płyty metalowe odpowiednio uformowane + specjalne miejsca na kolor alpha (potrzebny jest, ale alphe już sobie sam zrobię). Czy ktokolwiek by pomógł? Bardzo was proszę. Mam taki nawał roboty a coś obiecałem komuś. PS (to nie żart) na razie mam do wykonania ponad 80 modeli (z czego około 70 modeli potrzebuje animcje) + kilkanaście modeli dla kolegi.
  5. Dzienki WAM ZA WSZYSTKO. PRZEGRAŁEM MODEL DO GRY BY SPRAWDZIĆ GO. WSZYSTKO DZIAŁA. DZIĘKI WAM WIELKIE! :3
  6. Co? Gdzie apply? Tu masz Render wszystko działa jak na razie, ale P nie działa. A Tekstura też nie jest pokazana na Renderze. zwykle wychodziło ale teraz nic. Czy tekstura jak jest w formacie png to nie działa czy jak?
  7. A czemu jak daje render to zaś mi nie działa textura? Jest tylko obiekt\model pokazany widoczny w kamerze.
  8. Tak Hemi z którego zawsze korzystam i zwykle jest dobrze. Ale jak daje render (nie P w trybie obiekt) to zaś model jest cały a textury niema, a ona jest wgrana. Nic nie rozumiem.
  9. Oto co się stało: 1. Włączam Tryb Edycji 2. Klikam A by zaznaczyć cały obiekt i wszystkie vertexy 3. Klikam ctrl+n 4. wyskakuje jedyna opcjawięc ją zaznaczam. "Recalculate normals outside". 5. Klikam P by sprawdzić czy się poprawiło. Wynik, żaden. Model ciągle jest "przeźroczysty jak wyżej Może coś źle zrobiłem? PS to dla mnie naprawdę ważny model, na boku mam też kilka działek nad którymi ślęczałem 4 x tyle co nad głównym modelem. I też mam z nimi problem, a one mają wejść do modelu.
  10. Pomocy! Model nad którym dlugo pracowałem nagle się rozwalił. Czy ktoś wie jak go mam odratować? PROSZE O POMOC! Proszę Pomóżcie mi! Ten model jest dla mnie H... Ważny. Model składa się z połączenia ok 12 cubów. z czego dwa były z komendą ctrl+m.
  11. Witam Jeżeli to źle umieściłem posta prosiłbym o przeniesienie do poprawnego tematu. Tworzymy grę Approaching Darkness i, Poszukujemy grafików. Nasz Team liczy na razie 5 członków. Gra odbywa się w future, i w mieście (planety) oraz kosmosie. Jeżeli ktoś ma dużo wolnego czasu i chciałby coś porobić to zapraszamy. :D (kontakt, PW)
  12. Nikt nie umie pomóc?
  13. Darkness incoming to mój mod który robię. Mam z nim jeden mały kłopot. Jak zrobię model, to często kopiuje jedną połowę i obracam ją jako mirror x. Lecz podczas texturowania widać przeciwległą texture. \/ z tej strony patrzymy ___ ___ Jak mam to zrobić by tak się nie działo? Czy jest opcja która by mogła zastąpić takie kopiowanie i mirror?
  14. 3D model w blenderze (2720x2000 obrazek jest!) 32 pikseli początkowy szkic 9 Pikseli szkic 2. Z dopieszczaniem detali chyba 600 pikseli nakładanie kolorów ze zmianą na 9 pikseli usuwanie pozostałości. Cień to zamalowanie postaci (400 pikseli pendzel) czarną farbą i usuwanie pokolei 20 pikselami cienia. Done To wersja uprostrzona tego planu. ALE PAMIĘTAJCIE, JESTEM POCZĄTKUJĄCY Nie tylko na tablecie i malowaniu ale i Anthro.
  15. Na serio 10 godzin. Ja jestem początkujący więc się nie dziw.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności