Skocz do zawartości

Grzechu

Members
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kudowa

Grzechu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Samo Audi to bug na bugu. :] Co zauważył już kiedyś mój ćwiczeniowiec - daleko mi do modelowania od szczegółu do ogółu. Nad tym cały czas pracuje, ale to Audi to przykład od czego zaczynałem. Cały samochód zacząłem od felgi... Potem zrobiłem dolną częśc karoserii ze wszystkimi detalami - kiedy góra miała może 7 surfów. I jak przyszło do połączenia to na poprawki już zdecydowanie za póżno ( co zauważyli Bzyku, kome). Jest też wiele podstawowych braków ciągłości, jeszcze wtedy ufałem za nadto niektórym narzędziom z Rhino. Siateczek nie dawałem z czystego lenistwa - jak chcecie zobaczyć to przecież macie link do modelu. :] A Enzo to osobna bajka. Model na zlecenie. W samych początkowych surfach siedziałem parę miesięcy. Sprawdzone czym się tylko dało w St wyewaluować. Ale parę loli też nie umknęło. A na łączeniu nadkola z przednią częścią - taki narożnik - prawie zęby zjadłem. Jeszcze wtedy nie było tuta "Magic corner tutorial" na stronie Aliasa. Zauważcie, że na drugim zrzucie jest już poprawione. Ale i tak największy drugi zonk był z samym nadkolem - o kilkanaście cm za wysokie. :/ A to przez źle dobrane blueprinty - jak wymodelowałem coś z dwóch rzutów to w trzecim było już przesunięte. Rada dla potomnych: sprawdzajcie, więc dobrze printy przed wysłaniem misji na marsa... A co do standartów to, chyba już wcześniej je ktoś ustanowił. :] Dzięki wam wszystkim za uznanie. Nie sądzę jednak, żebym wrócił do tych modeli. Jeżeli już to do Enzo i tylko pod rendering. A tu już mi się przyda pomoc mentalowych wyjadaczy. :]
  2. Tak, jak obiecałem przy barze w Kotłowni - spreparowałem mały zrzut z dwoma samochodami: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=19779 I również nie mogę się doczekać powtórki :] ( i jeszcze: Vorek czekaliśmy do 19.30, a nie do 19.00 xD )
  3. Dwa męczone przeze mnie modele :] Wszystko Nurbs. Audi - Rhino. Enzo - AutoStudio. Czyste powierzchnie. ( na ile soft pozwolił ) Rzut na maskę. ( standart rhino renderer ) Czyli jak to się ma sprawa od tyłu. ( max i skylight ) Felga z detalami - wiem, nie ma klocków i tarczy... :] ( chyba nawet max+brazil...) Jak widzicie miałem zabawę z różnymi renderami. A żebyście mieli trochę zabawy, tu jest link do modelu (format Rhino): http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=0TZSLV2ZGU64E0TAZTC7911YB8 Oraz Ferrari Enzo: ( Tu same screenshoty ) Wczesne stadium. W sumie niewiele więcej zrobiłem. Wersja vide Knight Rider... xD No i podejście do wnętrza. W sumie mógłbym tutaj walnąć esej o tworzeniu, ale wolę poczekać na konkretne pytania - do czego was zachęcam. :] Pozdrawiam.
  4. No i reaktywacja konta - yeah. Zgodnie z obietnicami postaram się trzasnąć tutka o samochodach. Może wtedy na następnym zlocie będę mógł komuś w tym temacie potruć. :] Oh, my... Zdjęcia wyszły całkiem w dechę ! Ale pragnę sprostować, że również byłem w ekipie, która pierwsza wyszła na parkiet :P
  5. Grzechu

    vertexy - glupota :)

    Z tego co widzę wystarczy, że usuniesz poligona. Chodzi o tego, który na tym screenie jest najmniejszy :] EDIT: Oj, chyba jednak źle widziałem... Postaraj się o większego screena.
  6. Grzechu

    tutoriale - linki

    Niedawno znalazłem... Na razie tylko przeglądnąłem, ale z tego co widać to jest dużo materiałów technicznych, jest pare tutoriali ( dwa z jakiegoś university są całkiem, całkiem ) oraz dużo materiałów typu opisy, blueprint'y etc http://www.carbodydesign.com
  7. Heh, zapomniałem napisać: tak - FX 5900 XT. Poza tym scanline i mental piknie normale renderuje, a w viewportach czerwono... EDIT: Może komukolwiek udało się wyświetlić te bumpy?
  8. Jestem ciekaw czy komuś z was udało się wykorzystać hardware'owe wyświetlanie normal bump w viewporcie... U mnie podgląd materiału ogranicza się do specular level i color, diffuse itp. Natomiast gdy wrzucam cokolwiek do slotu bump pokazuje mi czerwoną siatkę:
  9. Domyślam się, że chcesz zakodować klatki do Divx'a. Właśnie taki komunikacik mi wyskakiwał jak chciałem się dowiedzieć jak działa 2-pass encoding. Przy tym trybie animacja kodowana jest w dwóch podejściach; pierwszy to ogólne rozeznanie mające na celu najefektywniejsze rozmieszczenie informacji na poszczególne klatki. W tym podejściu tworzą się dwa pliki: jeszcze nieużyteczny .Avi i właśnie .Log z tymi informacjami. Właściwy zakodowany Avik powstaje za drugim podejściem. Efektywnie oznacza to dwukrotną pracę nad animacją, a bezpośrednio z Maxa raczej nie wyjdzie (trzeba by dwa razy renderować wszechno...). Można oczywiście stosować pełne klatki na wyjściu z maxa, a potem potraktować jakimś xvid czy divx'em właśnie z 2-passem. Albo po prostu stosować 1-pass z maxa... uff...
  10. Grzechu

    Ball Corners - dylemat...

    Dzięki Bzyku. BonusTools bardzo pomógł, a w szczególności BlendCrv. Pierwszy raz mi się udało uzyskać takie cuś:
  11. Czy w Rhino jest możliwość zrobienia dobrego bezierowego narożnika co by miał zachowaną ciągłość krzywizny? W "tehcnical surfacing" czy jakoś podobnie, sugerują dokładne zapoznanie się z funkcją align surface. Rhinowy match nie ma takich możliwości wyrównywania (np. powierzchni do krzywej, ale nie krawędzi), a network surface wypluwa mocno poturbowane powierzchnie...
  12. Tylko, że w nurbsach i Mayi....
  13. hehe, ja już to Audi widziałem wcześniej i co miałem to powiedziałem. Ale teraz zauważyłem, że jako jedyny z ekipy TT (przynajmniej z tego co widziałem) poprawnie zagiąłeś nadkole. Ja sam tymczasem dłubię, hmm... Audi...
  14. A teraz tekścik dla jury: I haven’t made any other projects before this. It’s my first one: The “Concept Bug” is an improvisation at work. Some refs were used for the background orchid and for few details lsuch us hair alignment, rough legs shape, the mouth apparatus. These were: school biology book, few pictures from internet and national geographic paper (nr 34 polish edition). All materials are self-made. They have been made in quite a rush in last week mostly. Subtle photoshop post-processing is present. No external plug-ins were used (hair is modeled). Rendered in Max’s default scanline renderer. Uff... No i updacik:
  15. Ups, chyba nie załączyłem...:P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności