Skocz do zawartości

som

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

som's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Cześć Mam dwa emitery partikli. PFsource02 zawiera partikle cele które są emitowane w klatce zerowej. PFSource01 emituje partikle też w klatce 0 jako cel obierają sobie partikle z PFSource02. Robie to za pomocą pCont.particleVector = otherSystem.particlePosition. No i pieknie wszystko działa ale chciałbym żeby cele byly aktywowane przez deflektor. Czyli jak przejdzie deflektor po partiklu to idzie do nastepnego eventu, wtedy startuje do niego inny z PFSource01. Ogólnie chodzi o to żeby można bylo budować obiekt z partikli za pomocą deflektora. Zrobiłem to za pomocą particleID bo ważna jest numeracja(każdy ma swoje miejsce w obiekcie wzorcowym). Tylko że po przejsciu deflektora zmieniaja się particleIDs :( Próbowałem ustawić ze skryptu ponownie ParticleIDs zapamiętując ich numerki w particleInteger i niby to działa. W viewporcie widze stare ID a w Listnerze dobre. Tak czy siak to nie chce działać. Z drugiej strony nie wiem jak rozpocząc ruch partikla z PFSource01 dopiero po aktywacji partikla z PFSource02 przed deflektor. Jakiś Script Test? Może jest ktoś na forum kto jest biegły w temacie skryptowania PF? Pomocy :)
  2. Tylko czemu pod balkonami rośnie zioło ? ;)
  3. bapi23: W tej scenie przede wszystkim jest duze ziarno(sampling 1\16). Pozniej wyrenderowalem jeszcze raz z ustawieniami na 6\64 i bylo duzo lepiej. o do ustawien A&D w glossy to nie wiem ile to jest duzo a ile malo, jedni mowia tak drudzy tak. Nie pamietam teraz ustawien ale cos miedzy 16 a 32 w materialach. O ktoryms materiale mowisz szczegolnie? Z AO to nie wiem jak pracowac :/ Jak Material Override to jedne ustawienia. Robisz prewki dla kazdego obiektu z AO zeby to ustawic? Jak ty z tym pracujesz?
  4. hcpiter: Mógłbyś ocenić moją prace? Od strony technicznej i wizualnej. Patrząc na Twoją stronę widzę że jesteś dobry w wizualizacjach i długo je już robisz a moja jest pierwsza. Może jakieś podpowiedzi?
  5. Noe: sam nie jestem mocny w mentalu ale to chyba wynika ze skali jak i z ustawien w GI hcpiter: Napisałem ze to projekt Red Apple, możesz wejść na ich stronę i sprawdzić. Wszystkie meshe jak i materiały A&D, oświetlenie i tekstury sa moje. Całość robiłem sam. To ze Evermotion ma podobna scenę dowiedzialem się od Ciebie. Moze oni robili dla Red Apple? Celem tej pracy było zrobienie lepszej wizualizacji niż ta którą wziąłem za referencje a ta jest tam gdzie napisałem. Mam kolejne pliki i wszystkie rzeczy wiec mogę to udowodnić :)
  6. Witam :) Oczywiście max i mental ray. Jest to teścik oswietlenia i A&D. Chętnie pogadam z kimś kto uzywa mentala i ma ochote uslyszec ze 100 pytań ;) Zamieszczam bo już nie poprawie ale następna będzie lepsza dzięki wam :D Projekt Red Apple. http://img11.imageshack.us/img11/4800/renderpokojredapple17b.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności