Boolem, tak te otwory pod koniec dyszy. Ach.. mam nadzieje, ze to nie przez to, inaczej moje lenistwo poraz kolejny skaze mnie na 3x wiecej roboty niz normalnie :/
Wie ktos moze o co chodzi z tym paskiem? Probowalem juz chyba wszystkiego... Sprawdzilem vertexy, poly, wszystko co mi do glowy przyszlo i nic... Pasek jest gdzies w 1/3 - 1/2 szerokosci poligonu nawet po nalozeniu jakies tekstury.. Robie to w 3ds maxie 5, renderuje w Vray'u, ale w Brazilu bylo to samo...
Jakby mialoby byc realistyczne to nie mialoby 12 luf :P Ruscy zdaje sie probowali kiedys takie cos skonstruowac, ale po paru strzalach im sie rozpadlo :D
1. To chyba jest pistolet dla leworecznych? Bo nie widze tu przelacznika fire/safe, ani do zwolnienia magazynka..
2. To nigdy by nie strzelilo :P
3. Spust za gruby i ogolnie zbyt kwadratowy.
4. Jakos te tekstury mi sie srednio podobaja.
5. Co to jest to zolte?
Da sie jakos zrobic aby bluprinty w viewportach byly ostre? Wrzucam texture na boxa i jest ona zamazana, zupelnie jakby blur byl ustawiony na jakas wysoka wartosc.