To tak:
- skrót ziomka n-pigeon coś zrobił ale nie zmieniło to sytuacji;
- skrót ziomka szczuro okazał się przydatny bo były podwójne (a może i więcej) wierzchołki ale też nie poprawił cienia;
- wcisnąłem F4 (za namową ziomka maverick sheep) i pokazało mi coś takiego jak na screenie, mam nadzieję że o to chodziło.
Witam.
Mam problem który nie wiem jak nazwać. Wygląda to mniej więcej tak że cień na obiekcie jest jakiś "ziarnisty". Załączam render na którym widać ten problem. Co zrobić żeby było... ładnie? :D
Czy to samo tyczy się tekstur? Bo usunąłem linki do materiałów i poznikały natomiast w UVImage Editor jest cała lista tekstur które chcę wywalić. Żaden obiekt ich nie używa a mimo to są.
Czyli jeśli dobrze zrozumiałem trzeba odłączyć materiały od każdego obiektu tak? Nie ma jakiejś opcji która automatycznie by to zrobiła dla wszystkiego?
A skoro mowa o materiałach to może ktoś podpowie jak je usunąć całkowicie z projektu. Najlepiej w taki sposób żeby hurtem wszystko wywalić. Z góry thx.
Dzięki chłopaki za pomoc :D robiłem wcześniej tak jak mówiliście ale problemem okazało się to że miałem jedną siatkę a myślałem że mam dwie. Thx jeszcze raz :D
Barman2005 a mógłbyś powiedzieć o co chodzi z tym zaznaczeniem z Shftem? Usiłuję zrobić to wycinanie tak jak napisałeś ale gdy próbuję wykonać Object -> Bolean Operation -> Difference to wyskakuje error że muszą być zaznaczone dwa meshe. Jestem początkujący w blenderze więc byłbym wdzięczny szczegółowe wyjaśnienie (najlepiej ze screenami :D ).
Pozdrwiam