Skocz do zawartości

pedros100

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. pedros100 dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Pytanie jak w temacie. Czy jest jakiś sposób by edytować istniejące już keyframe-y? Tzn. przesunąć lub usunąć. Błagam pomużcie!
  2. pedros100 odpowiedział pedros100 → na odpowiedź w temacie → Blender
    To tak: - skrót ziomka n-pigeon coś zrobił ale nie zmieniło to sytuacji; - skrót ziomka szczuro okazał się przydatny bo były podwójne (a może i więcej) wierzchołki ale też nie poprawił cienia; - wcisnąłem F4 (za namową ziomka maverick sheep) i pokazało mi coś takiego jak na screenie, mam nadzieję że o to chodziło.
  3. pedros100 dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Witam. Mam problem który nie wiem jak nazwać. Wygląda to mniej więcej tak że cień na obiekcie jest jakiś "ziarnisty". Załączam render na którym widać ten problem. Co zrobić żeby było... ładnie? :D
  4. pedros100 odpowiedział odpowiedź w temacie → Blender
    Czy to samo tyczy się tekstur? Bo usunąłem linki do materiałów i poznikały natomiast w UVImage Editor jest cała lista tekstur które chcę wywalić. Żaden obiekt ich nie używa a mimo to są.
  5. pedros100 odpowiedział odpowiedź w temacie → Blender
    Czyli jeśli dobrze zrozumiałem trzeba odłączyć materiały od każdego obiektu tak? Nie ma jakiejś opcji która automatycznie by to zrobiła dla wszystkiego?
  6. pedros100 odpowiedział odpowiedź w temacie → Blender
    A mógłbyś jaśniej bo jeszcze nie jestem zaawansowanym użytkownikiem. O co chodzi z tym userem i jak zresetować plik?
  7. pedros100 odpowiedział odpowiedź w temacie → Blender
    A skoro mowa o materiałach to może ktoś podpowie jak je usunąć całkowicie z projektu. Najlepiej w taki sposób żeby hurtem wszystko wywalić. Z góry thx.
  8. Dzięki chłopaki za pomoc :D robiłem wcześniej tak jak mówiliście ale problemem okazało się to że miałem jedną siatkę a myślałem że mam dwie. Thx jeszcze raz :D
  9. Barman2005 a mógłbyś powiedzieć o co chodzi z tym zaznaczeniem z Shftem? Usiłuję zrobić to wycinanie tak jak napisałeś ale gdy próbuję wykonać Object -> Bolean Operation -> Difference to wyskakuje error że muszą być zaznaczone dwa meshe. Jestem początkujący w blenderze więc byłbym wdzięczny szczegółowe wyjaśnienie (najlepiej ze screenami :D ). Pozdrwiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności