Ponawiam powyższe pytanie tzn. jak uporządkować segmenty, aby nie były tak poplątane jak na rysunku, oraz mam drugie pytanie. Mianowicie jak lekko wygładzić kąty pokazane na rysunku. Próbowałem meshsmooth, ale to sprawiało, że cały obiekt zamieniał się w coś bliskiego okręgu. Co zrobić żeby wygładził się tylko ten kąt ?
Dobra już mam, wielkie dzięki.
Ehh jeszcze jedno pytanie ;p
Jak widzicie na rysunku poniżej panuje u mnie spory bałagan jeśli chodzi o linie siatki. Czy jest może jakiś sposób aby posortować je na w miarę proste i równomierne bez zmiany kształtu obiektu ?
Mam jeszcze pewne pytanie. Mianowicie w jaki sposób wyrównać tą pokrywkę, aby była równoległa do podstawy, bo w czasie robienia flakonu trochę mi nie wyszło łączenie vertexów i chciałbym to jakoś naprawić.
A jest jakiś godny polecenia tutorial dotyczący modelingu ? (Najlepiej po polsku). Dotychczas znalazłem jedynie kilka, ale za mało w nich przykładów. Proszę o pomoc pzdr.
Chciałbym narysować coś takiego: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs185/r1.jpg i nie mogę sobie poradzić z takim systemem rysowania linii, chyba, że coś robię nie tak.
Witam. Chciałbym narysować jakiś kształt, jednak nie chce by rysowały się tylko proste linie, ale bym mógł dowolnie nimi manipulować. Tak jak np. pędzlem w paintcie ;p W jaki sposób to osiągnąć ?
P.s. Nie wiem czy dobry dział, ale nie miałem gdzie się poradzić ;/
Pozdrawiam.