-
Video w modelu.
Nie wiem czy w Maxie tak można, ale ja bym to zrobił w postprodukcji. Mianowicie nałożyłbym wideo na finalną animację w Adobe After Effects.
-
Meshsmooth i wycinanie otworów
Fajnie mieć piękną topologię. ;) Jeśli już coś się robi to lepiej porządnie, z takiego wychodze założenia. Rozumiem to, chociaż ciężko przełożyć to na praktykę. Czy mógłbyś tak prowizoryczne zaznaczyć, które loopy należy usunąć? (pierwszy przykład)
-
Meshsmooth i wycinanie otworów
Dokonałem poprawek. Jak teraz?
-
Meshsmooth i wycinanie otworów
Witam. Mam pytanie odnośnie poprawności siatki. Chodzi mi tutaj o metodę wycinania otworów z uwzględnieniem zastosowania meshsmootha. Czy takie "obramowanie" edgesami jest ok? Z góry dzięki za pomoc.
-
Oświetlenie sceny z długopisem
Witam. Jestem stosunkowo nowym userem w Maxie i mam pytanie dot. oświetlenia. Oto informacje: Soft: 3DS Max 9 Renderer: Mental Ray Link ze sceną, parametrami światła i enviromentem: http://img838.imageshack.us/gal.php?g=env.jpg Będe wdzięczny za wszelkie wskazówki.
-
Wyblakłe kolory przy Log. Exposure
Witam, mam pytanie odnośnie Maxa 9. Otóż użycie logarithmic exposure powoduje "zamulanie" obrazu nawet przy zmianie ustawień. Jestem nowym userem Maxa ale wydaje mi się to dziwne, ponieważ w wersji 8 było ok. Być może coś jeszcze trzeba skonfigurować? Załączam przykład: no exposure log exposure
Shape84
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta