THX skoti:)
PS: nie ma nigdzie takiej intrukcji po polsku? Bo nie za bardzo mogę się zorientować w tym angislkim.
http://www.ii.uni.wroc.pl/~marcinm/dyd/python/ tutaj znalazłem "Wykład 10", ale to tylk opodane informacje po polsku nie nie wytłumaczone, czy ktoś mógłby mi to wytłumaczyć PLZ.
Proszę o pomoc, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak to zrobić, albo podać jakiś link do toturiala? PLZ.
PS: o to moja gra nad którą nie dawno zaczolem pracowac i chciałbym do niej dodac multiplayer...http://www.youtube.com/watch?v=ic1FeSZIo2U :D
Oto moja gra w blenderze(dopiero początek) http://www.youtube.com/watch?v=ic1FeSZIo2U
I moje pytanie o DOF czyli Depth of field, chciałbym dodać do tej gry właśnie ten efekt, ale nie wiem jak to zeobić, czy ktoś umie wytłumaczyć mi jak stworzyć ten efekt w real-time?
Prosze was o to, abyście podali mi jakieś linki do zdjęcia ręki z boku i z przodu abym mogl wkoncu wymodelwoac ręke, bo nigdzie takiego zdjęcia nie moege znalesc prosze pomocy!
Jeśli dodam teksture drewna do stołu i włącze render wszystko działa tak jak powinno, ale kiedy włącze game engine tekstury powielają się setki razy np.
na właśnie tym stoel jest 100 tekstur drewna. Pomocy.Chodzi o blender 1.48.
Prosze pomocy.
Jeśli dodam teksture drewna do stołu i włącze render wszystko działa tak jak powinno, ale kiedy włącze game engine tekstury powielają się setki razy np.
na właśnie tym stoel jest 100 tekstur drewna. Pomocy.
Jeśli dodam teksture drewna do stołu i włącze render wszystko działa tak jak powinno, ale kiedy włącze game engine tekstury powielają się setki razy np.
na właśnie tym stoel jest 100 tekstur drewna. Pomocy.