Skocz do zawartości

Maciak

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Maciak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam ! tak jak w temacie .. czy gdy zaczynacie modelowac jakas budowle albo model wymagajacy dokladnosci obierac sobie jakas jednostke?tak zeby wszystko sie zgadzalo?jak to robicie? poza tym zastanawia mnie jak robic np wielokrotnie powtarzajace sie elementy w jednym obiekcie... normlanie uzylbym np opacji macierzy.. ale to wydaje mi sie dziala tylko z osobnymi obiekatmi.. (a moze robicie to wlasnie tak i na koncu \"sklejacie\" kazdy elemnet?). CHodzi mi tu o opcjie np. kopiowania krawedzi \"n\" razy o jakas \"k\"odleglosc :-) pozdro
  2. No masz racjie, z tym nakladniem samego unwrapa .. ;-) teraz do tego doszedlem... Poza tym mialem mlay przekret.. otoz zalodowalem sobie uishama (wyglad maxa) mojego starego z 4 ... a teraz od nie dawno pracuje na piatce... w konsekwencji program pooukrywal mi niektore opcjie :-) tak jak np. Flatten mapping w narzedziach unwrapa ;-/ co mi sie genialnei przydaje teraz. Wiec chyba najlepiej od nowa tworzyc wlasny wyglod albo po kolei ladowac np. kolory, skorty itp.... pozdro :-)
  3. A no i mam jecze jedno pytanie. Gdy robicie testure na gotowym wzorze (np texporterem zciognieta) to jak dopsaowywujecie krawdzie podzielonej siatki by na modelu nie bylo wiadc tych ciec? czy moze photo shop ma jakas opcjie do automatycznego dopasowywania ? :-) jak zwykle nikt pewnie mnie nei zrozumial ale co tam :> pozdro
  4. No dobra meshsmooth tylko po uv. Co do pierwsze czesci chodzi mi oto ze w okienku edit unwrap, wyswietla ci siatke jezeili ci ja automatycznie podzielil (np przy zastosowaniu box gizmo) to mozesz opcjia expand wydzielic pewien fragment podzielony przez uv mapping, zewnetrzne krawedzie tego fragmentu (przynajmniej w piotce)sa zaznaczane na zielono, a u mnie czsami dzieje sie tak ze wszystkie krawedzie sa zielone :-)
  5. Elo! Mam dwa pytania(problemy) w zwiazku z Unwrap map. Czasami dziwnie dzieje sie gdy zastosuje w uv mapping gizmo box, bo przy modyfikowaniu unwrapem max pokazuje mi ze wszystkie krawedzie sa otwarte (?!), nie wiecie od czego to moze zalezec(prawa strona screenshota)?Poza tym nie wiem kiedy najlepiej dodac meshsmootha, tzn. przed mapowaniem czy po, na wiekszosci turtoriali ludzie dodaja go po mapowaniu co ulatwia grzebanie sie z unwrapem gdyz jest mniej krawedzi do wyprostowania, ale wtedy po dodaniu ms caly mapping sie znieksztalca(prawa strona screenshota) szczegolnie na ostrzejszych zalamaniach.. pozdro :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności