ok, poradzilem sobie zaczałem robic inaczej od nowa, w maxie inaczej duzo rzeczy dziala do medlowania niz w blendku, mam pytanie jak sie zatwierdza modyfikator? dalem sobie modyfikator shel i chce go zatwierdzic aby pozniej modyfikowac to co utworzył
Niestety nie chce sie tak wogole zaznaczyc... z przodu juz mam face'a zrobionego bo wytłoczyłem sobie ścianki w tyl i teraz wlasnie chcialem zamknac tył, bo to szafa ma być, co robie nie tak?
Zaznaczam te 4 edgese tylne srodkowe przełaczam na border, i daje cape, nie dziala czemu? w blendku takie cos to jeden przycisk "f" i gotowe, załaczam obrazek zebyscie wiedzieli o co chodzi, na czerwono zaznaczyłem te edgesy ktore zaznaczam
Dziekuje, zaraz każdy sposób wypróbuje :)
Bruneq
Jak narazie najlepsza metoda, co do mierzenia tych wierzcholkow mkeruj, to nie podaje to dobrze wynikow np wiem ze maja dlugosc 0,7m a on mi podaje 3,45 :) cala sciana ma 3,8 m i jest przecieta vertexem na wysokosci 3,1 i zaznaczam te 2 ostanie vertexy i pisze ze dlugosc y (widok top) ma 3,45m wiec cos nie tak.
Witam
Przesiadlem sie z Blendka na 3d maxa, chce zrobic swoj pokoj, mam juz dokladne rozmiary pomierzone przez siebie, ok wiec zaczynam:
ustawiam w 3d maxie jednostki na metry, dodaje plane'a, robie convert to polygon, zaznaczam bok skladajacy sie z 3 edges i jak teraz zmusic program do tego aby akurat długosc tego boku była 3,1m ?? brakuje mi czegos takiego jak dimensions lub lenght? ( bo jak mam zrobic ksztalt jakiegos pokoju innego niz kwadrat lub prostokat bo te akurat przy tym jak sie dodaje odrazu plane przed convertem idzie okreslic wlasnie w dimensions Pomocy :( pewnie łatwe dla Was dla mnie jeszcze problem....