Skocz do zawartości

blax1

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

blax1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. blax1

    Rendering wielu kamer ?

    dobra juz mam ....jezeli ktos rowniez chcialby wiedziec..... to Rendering -> Video Post.. dzieki wszystkim za burze mozgow... pozdrawiam
  2. blax1

    Rendering wielu kamer ?

    nie ..przy takiej opcji jest widoczy przeskok kamery ... najbardziej zalezy mi na ty zeby zmienic widok z jednej kamery na druga ... nie wiem moze ktos zna jakies ustawienia renderingu czy jakas inna opcje nie krecac wszystkiego jedna kamera....
  3. blax1

    Rendering wielu kamer ?

    w jakim sensie ?...da sie wylaczyc kamere zmienic jej pozycje a pozniej wlaczyc ja ? bo nie rozumiem
  4. blax1

    Rendering wielu kamer ?

    no tak to wiem a pozniej je polaczyc ...ale chodzi mi oto aby sie zmienial sie widok i to wszystko wyrenderowac z tego wzgledu ze renderuje je do pliku avi poniewaz jest to tylko pogladowa scenna 320x240 tak na szybko zeby sprawdzic swiatla itp .. niechce renderowac do plikow bmp a pozniej je scalac (w sumie chce ale to pozniej narazie pogladaowa animacja) mam nadzieje ze nie poplatalem i juz wiadomo o co mi co mi chodzi
  5. witam mam dwie kamery skierowane na obiekt jedna z prawej druga od gory obiekt sie porusza kamery rownierz...chce wyrenderowac ta animacje chodzi mi o to by przelaczyc widok z jednej kamey na druga np. w 40 ramce i to wyrenderowac ... jak mam przelaczyc widok kamery renderowanej sceny na druga kamere? pozdrawiam
  6. blax1

    wytloczenie

    Ok niech bedzie ...serduszko ale jest ono na poczet przyszlego tutoriala ..moze zmotywuje ... pozdrawiam
  7. blax1

    wytloczenie

    VS_OK postaram sie zapoznac z opcja displacement... bo szczerze mowic nie wiem o co chodzi :) bo pewnie na opcje step by step BY VS_ nie mam co liczyc :) ale dziekuje za wskazowki
  8. blax1

    wytloczenie

    Bacry_ tak wiem ....ale jak pozniej polaczyc dany ksztal napisu z siatka butelki tak aby tworzyly calosc a nie byly osobnymi obiektami... chodzi mi o motyw typu boolean tylko odwrotny aby nie wycinal ale polaczyl zewnetrzna krawedz butelki z wygietym tekstem [edit]VS fakt masz racje napewno narusze nie pomyslalem o tym... [edit]VS a mozesz opisac jak ty to wykonales bo o cos takiego mi chodzi
  9. blax1

    wytloczenie

    mam na to pewien pomysl ...ale w zwiazku ze jestem poczatkujacy to nie wiem czy sie tak da zrobic ... chce naniesc ksztal wetorow na siatke butelki i pozniej wykonac extrude i np smooth ale nie wiem jak naniec ksztal wektorow na walcowaty ksztalt tube
  10. blax1

    wytloczenie

    jednak poplatalem chodzi mi o wytloczenie tego typu http://www.exchange3d.com/cubecart/images/uploads/aff3016/Coke_Empty_web.jpg mam dany ksztalt wraz z literami i chce go wytloczyc na butelce
  11. blax1

    wytloczenie

    witam interesuje mnie jak wykonac wytloczenie np na butelce lub Tube z importowanego ksztaltu pliku z AI wykonanego w krzywych mam nadzieje ze nic nie poplatalem pozdrawiam
  12. a jak rozdzielic pozniej te obiekty....??
  13. witam mam takie pytanie jak ustawic w maxie zeby obiekt podczas rysowania dostosowal sie do powierzchni (za kazdym razemi innej ) innego obiektu... np rysujac cylinder na box'ie tworzyl sie rownlegle do sciany box'a a nie gdzies tam w przestrzeni.. a drugie... jak sie zmienia kolor siatki obiektu... mam nadzieje ze dobrze sformulowalem pierwsze pytanie pozdrawiam edit: juz wiem...chodzilo mi o AUTO GRID
  14. LA R : tak tak wlasnie tak jest jeden kopia drugiego,ale jak zrobie bridge to wychodzi mi cos takiego a chodzilo by mi bardziej o plaszczeyzne a nie zby laczyly sie po przekatnej... http://s5.tinypic.com/22x1yf.jpg Dariusz: bawisz sie Eschera ...nie wiem o co chodzi ? (tak dla wytlumaczenia to bawie sie 3dsm od kilku dni i staram sie go rozgrysc :) ) bo jest dla mnie czarna magia
  15. tak to wyglada.... http://s5.tinypic.com/144429l.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności