nie ..przy takiej opcji jest widoczy przeskok kamery ...
najbardziej zalezy mi na ty zeby zmienic widok z jednej kamery na druga ...
nie wiem moze ktos zna jakies ustawienia renderingu czy jakas inna opcje nie krecac wszystkiego jedna kamera....
no tak to wiem a pozniej je polaczyc ...ale chodzi mi oto aby sie zmienial sie widok i to wszystko wyrenderowac z tego wzgledu ze renderuje je do pliku avi poniewaz jest to tylko pogladowa scenna 320x240 tak na szybko zeby sprawdzic swiatla itp ..
niechce renderowac do plikow bmp a pozniej je scalac (w sumie chce ale to pozniej narazie pogladaowa animacja)
mam nadzieje ze nie poplatalem i juz wiadomo o co mi co mi chodzi
witam
mam dwie kamery skierowane na obiekt jedna z prawej druga od gory obiekt sie porusza kamery rownierz...chce wyrenderowac ta animacje
chodzi mi o to by przelaczyc widok z jednej kamey na druga np. w 40 ramce
i to wyrenderowac ...
jak mam przelaczyc widok kamery renderowanej sceny na druga kamere?
pozdrawiam
VS_OK postaram sie zapoznac z opcja displacement... bo szczerze mowic nie wiem o co chodzi :)
bo pewnie na opcje step by step BY VS_ nie mam co liczyc :)
ale dziekuje za wskazowki
Bacry_ tak wiem ....ale jak pozniej polaczyc dany ksztal napisu z siatka butelki tak aby tworzyly calosc a nie byly osobnymi obiektami...
chodzi mi o motyw typu boolean tylko odwrotny aby nie wycinal ale polaczyl zewnetrzna krawedz butelki z wygietym tekstem
[edit]VS fakt masz racje napewno narusze nie pomyslalem o tym...
[edit]VS a mozesz opisac jak ty to wykonales bo o cos takiego mi chodzi
mam na to pewien pomysl ...ale w zwiazku ze jestem poczatkujacy to nie wiem czy sie tak da zrobic ...
chce naniesc ksztal wetorow na siatke butelki i pozniej wykonac extrude i np smooth
ale nie wiem jak naniec ksztal wektorow na walcowaty ksztalt tube
jednak poplatalem
chodzi mi o wytloczenie tego typu
http://www.exchange3d.com/cubecart/images/uploads/aff3016/Coke_Empty_web.jpg
mam dany ksztalt wraz z literami i chce go wytloczyc na butelce
witam
interesuje mnie jak wykonac wytloczenie np na butelce lub Tube z importowanego ksztaltu pliku z AI wykonanego w krzywych
mam nadzieje ze nic nie poplatalem
pozdrawiam
witam
mam takie pytanie jak ustawic w maxie zeby obiekt podczas rysowania dostosowal sie do powierzchni (za kazdym razemi innej ) innego obiektu...
np rysujac cylinder na box'ie tworzyl sie rownlegle do sciany box'a a nie gdzies tam w przestrzeni..
a drugie... jak sie zmienia kolor siatki obiektu...
mam nadzieje ze dobrze sformulowalem pierwsze pytanie
pozdrawiam
edit:
juz wiem...chodzilo mi o AUTO GRID
LA R :
tak tak wlasnie tak jest jeden kopia drugiego,ale jak zrobie bridge to wychodzi mi cos takiego a chodzilo by mi bardziej o plaszczeyzne a nie zby laczyly sie po przekatnej... http://s5.tinypic.com/22x1yf.jpg
Dariusz:
bawisz sie Eschera ...nie wiem o co chodzi ?
(tak dla wytlumaczenia to bawie sie 3dsm od kilku dni i staram sie go rozgrysc :) ) bo jest dla mnie czarna magia