Witajcie!
Mam model auta które ma 770tyś poly i chciałbym by był low poly( do 15tyś poly)do gry. Próbowałem optimize i podobnych ale efekt nie był zadowalający.
Może wiecie czy jest jakiś plugin czy program dzięki któremu mógłbym szybko przerobić do low poly czy lepiej zrobić od zera auto?Używam 3d studio max 2010
Witam wykonując render obiektu wychodzi mi coś takiego
Siatka wygląda tak:
A tekstury wyglądają tak:
Moje pytanie jest na stępujące jak zrobić to by wyglądało normalnie?
Nie dawno zacząłem modelowanie PKP-SM31. Niestety natknąłem się na pewien problem, nie wychodzi mi wymodelowanie wejścia na lokomotywę, tak jak to wygląda na zdj(zaznaczone w czerwonym kółku)http://img40.imageshack.us/i/sm31113.jpg/ .Więc jeśli ktoś mógłby pomóc byłbym wdzięczny.
Zamieszczam jeszcze jak na razie wygląda to w 3ds.
http://img25.imageshack.us/i/beztytuuojx.jpg/
http://img14.imageshack.us/i/beztytuu1lec.jpg/