Skocz do zawartości

Shadow_44

Members
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Shadow_44's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. reinstalacja juz kolejny raz, to nie pierwszy raz mi sie zdarza niestety, i co lepsze nie za kazdym razem. dziwne bo przy 4.2 tez czasami mi robil takie numery. Mam WinXP Pro, dziala stabilnie. Procek duron 700 nie krecony, 256 MB ramu. Dziwne bo tylko przy tej opcji jakos sie wylacza. Zastanawiam sie nad bledem samego maxa, ale pewnie niewielu ludzim sie to zdarza.
  2. Moj 3ds ma dziwna przypadlosc, czasami zdarza mi sie ze jesli jakis obiekt chce edytowac (edit mesh), to zamyka mi sie i to duzo szybciej niz przy kliknieciu na [X] zazwyczaj tak ie dzieje czy chce edytowac vertex, klikam na edit vertex i juz go nie ma. Nie wyświetla zadnego błędu. Czy komus zdarzylo sie cos takiego?
  3. Shadow_44

    Manipulator do 3Dstudio

    Ja tam proponował bym wziać pod uwage jeszcze trackballe. Ja osobiscie pracowalem na takim, niestety po wielu latach zurzyl sie :P nie ma problemu z brudna podkladka i przeskok, na okruchu lub czyms podobnym. Stabilnie lezy na stole. 3 przyciski i scroll lub 2 zalezy jak kto co lubi. wyprofilowana pod reke. Jestem praworeczny, ale niektorzy producenci nie zadbali o leworecznych. Mul trackball lezal super w dloni, ale na lewa reke wogole nie pasowal.
  4. Witam. Wiem ze moze to nie jest jakis szczególny pomysł, ale czy nie przydały by się komentarze do newsów ? Pisze na jednej stronce i co kazdego newsa mozna dopisywac komentarze i bardzo czesto jest to przydatne. Nie wszystkie rzeczy da sie przezucić na forum, czasami ktos potrzebuje odpowiedz na jedno pytanie albo cos takiego i takie komentarze sie bardzo przydają. To jest taka moja propozycja co do stronki. Cos takiego moze byc czasami klopotliwe bo niby kazdy moze sie podpisywac cudzm nickeiem alboi co, ale tu juz bym liczyl na uczciwosc naszych czytelnikow.
  5. Może się czepiam, ale w paru miejscach trawa wystaje z klocków. Najbardziej widac na tym pojedynczym klocku z przodu i pare z tyłu. trzeba by je troche skrócić :P To jest jedyny problem z tym tutkiem do trawy, trzeba uwazac na takie rzeczy. Pozatym świetnie zrobione. Gratulacje
  6. to prawie jak czat na zywo :P Co do oka to w takim razie mozesz zrobic mały render jak bedzie wygladac to oko? Bo na pierwszych renderach nie ma takiego oka. Proponuje zrobic taką obwisłą dolną powieke przy tym oku, jesli rozumiesz o co mi chodzi. Nosa nie musisz urywac :P
  7. co do ramienia, to moze nie zmieniaj bo za bardzo, Jest to alien, wiec taki stworek nie musi byc typowym humanoidem o posturze mieszczecej się w kwadracie. A i czy dalo by sie wygladzac krawedzie bo nieciekawie to wygląda. No i zauważyłem w ostatnim renderze (rzut z przodu) jego lewe oko (czyli po prawiej stronie na renderze) jest wieksze, chyba ze tak pada śmiesznie cień, ale nie sądze. Życze powodzenia.
  8. mam nadzieje ze nie kazecie saperowi tak rozbrajac bomb, bo on myli sie tylko raz, wiec metoda prob i bledow moze okazac sie niebezpieczna :P:D:P;):D:P;):D Ale w niektorych przypadkach sie przydaje :D
  9. chcialbym zauwazyc ze jesli max dziala tylko w okienkach a nie pod linuchem wiec nie rozumiem czemu nie mial by chodzic stabilnie. Przy systemach win2k i XP nie mam najmniejszych problemow z tym. A renderingi trwaja czasami okolo tygodnia, i jakos nie zawiesza sie. Wiec skad bierzesz takie informacje ?
  10. Czy od glow\'a mozna uzyskac GI? czy trzeba skorzystac z innych obejść? i naprzyklad uzywac jakiegos swiatla w tamtym miejscu ?
  11. Co do duali to ciekawe czy hamer bedzie mial wersje dla duali. Jesli tak to ja juz sie boje. Widzialem plyte do hamera. Ona ma lampy elektronowe dla stabilizacji napiecia(innego zastosowania nie widze) Albo taki hamer w zestawie X4 ojojoj co to by sie dzialo. Zobaczymy jak bedzie
  12. Jako iż w fR nie jestem dobry, mam pytanie, na obrazku który zrenderowałem (poniżej), pojawiają się kropki przy rogach ściany i podłog, na samej postaci, jakby jakieś rozmyicie, tylko takie kijowe. Jak niektórzy moze kojażą, model to Doom z quake3arena. Bede chciał renderować animacje z róznymi modelami i stwierdziłem ze w fR bedzie ładniej wyglądać, ale z czymś takim ? Możecie mi pomóc? Jak się ich pozbyć? I jeszcze jedno, czy fR odrazy wygładza krawędzie czy jak VRay trzeba zaznaczać jakieś opcje ?
  13. Shadow_44

    Silicon Graphics

    A słyszeli¶cie o Hamerze? Moze nie nowe ale ostatnie dzieci±tko firmy AMD. Udało im sie pokonać Intela i stworzyli procek 64 bitowy. Hamer 800 MHz miażdży nowe P4 1600. Z tego co wiem asus juz zaczoł produkcje płyt pod to. Wiec jesli to bedzie dostepne, to sie zaczniedopiero. Cena nie jest mi znana, ale jak by nie było to procki do kompa domowego, choć na pocz±tku będ± wykozystywae tylko w serverach :( a szkoda.
  14. Widzialem w demach FinalRender stage 1 ze moze on renderować w sieci ale nie cała scena na innym kompie, ale czesc jest renderowana przez jeden komputer a inna czę¶ć przez inny. Przez co idzie wszystko szybciej. Mam dosc słaby sprzet bo tylko PII300 ale renderini id±, a obok stoi druga podobna maszyna (celeron 333@416). No i tu jest pytanie czy VRay ma podobn±opcje? Bo widziałem ze jest mozliwo¶ć renderowania po sieci, ale na razie nie udało mi sie tego uruchomic. Innym pytaniem jest jak zrobic zeby renderować po sieci???
  15. Shadow_44

    Half-Life

    Polecam stronke policount tam maj± tego duuuuuzo http://www.planetquake.com/polycount To jest podstawa, jesli nie ma tam pliku dla HL to napisz do jdnego z redaktorów powinno ci pomóc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności