Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sha man

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Sha man odpowiedział KLICEK → na temat → Animacje
    FumeFX - test meteoru rozbijającego się o ziemię. Przed renderem myslalem ze wybuch bedzie poteżniejszy, a tu wyszło takie "pierdnięcie" :p - aknochaco, fajny motyw z rozsypującym się ludkiem, czym to zrobiłeś ? ;] //edit zwiekszylem troche wybuch i zmienilem dzwieki, niestety przy up'ie głos pod koniec poszarpało..;/ -
  2. Sha man odpowiedział slawomir! → na temat → Animacje
    Wszystkie bardzo fajne ale najbardziej spodobal mi sie "particle". Podpisuje się pod prośbą o tutka :P.
  3. otórz skonstruowałem sobie pojazd z 1 kołem i napotkam mnie taki oto problem: Dodałem koło do obiektu dummy użyłem funkcji Wire parameters i ustaliłem obrót koła względem pojazdu. No i działa wszystko ok. Jak przesówam obiekt dummy koło sie kręci razem z przesunięciem. Problem sie zaczyna gdy dodałem do tego Path Constraint i ustawiłem aby pojazd przemieszczał się po obwodze wcześniej narysowanego koła. No i wszystko śmiga poprawnie, pojazd podąża po torze tak jak trzeba ale jest jeden problem - koło się nie kręci. No i właśnie dlaczego ...no i co zrobić żeby się kręciło ? :P //EDIT Udało mi się :P. Wystarczyło przypisać do Dummy poruszającego sie po splajnie (Patch Contraint>Percent: Linear Float) Rotacje koła (x rotation Float wire) i pomnożyć ilość radianów koła z percent no i śmiga ładnie :)
  4. Dla mnie bomba - cud, miód, malina :D. Można by sie poprzyczepiać jakiś drobiazgów ale ogolnie kozak. Szacun ;).
  5. Sha man odpowiedział Sha man → na temat → Animacje
    Dzięki panowie za dobre słowo, ale przede wszystkim za uwagi i krytykę :). Następnym razem pewno przyłożę się bardziej i dopracuję ile tylko będę w stanie :), ale póki co długa droga przede mną. Aktualnie studiuję Animacje 3d od podstaw Joanny Pasek, mam nadzieje że po tej lekturze ogarnę lepiej program i będę mógł zaprezentować coś o szczebelek wyżej. pozdrawiam ;)
  6. Mi się bardzo podoba, aż mną poruszyło :). Mocny przekaz ujęty w banalnych balonikach w doskonałym wykonaniu. Jeszcze ta delikatna muzyka w tle. Piękna kompozycja... :)
  7. Sha man odpowiedział comands → na temat → Animacje
    No nawet ciekawie jak na początek. Ja bym popracował nad błyskawicą - za bardzo rzuca się na pierwszy plan i konsystencją wody - jak na moje oko jest ździebko za gęsta ;). To takie moje skromne uwagi. Sam jestem początkujący i lepiej bym nie zrobił. btw. w jakim programie/ach to robiłeś?
  8. Sha man odpowiedział Sha man → na temat → Animacje
    "Nie wiem w ogóle skąd taki pomysł ... jakas szklana platforma w kosmosie a na niej stworek, ktory przypomina z wyglądu niedorozwiniętego pająka" W 3ds'ie siedze niecały miesiąc i to moja pierwsza animacja z obiektami typu bones ;). To było robione w formie ćwiczeń. Jednocześnie mogłaby to być gumowa kuleczka skacząca na jednej nodze między strusiami na fermie :D. Ale dzięki za krytykę, następnym razem postaram się zrobić coś "głębszego" :). A zaczęło się po obejrzeniu tutoriala w którym byłą instrukcja jak zrobić kulke z nogami ... :)
  9. Kosmiczny Stworek Oto moja pierwsza animacja w 3ds max'ie :). Zajęła mi 2 nocki. Podkład muzyczny zrobiłem w fl'studio dawno przed animacją. Bardzo mile widzane komentarze, a krytyka wręcz wskazana :).
  10. "Nie renderuje się do avi :)" - niby czemu? w takim razie do czego? już nie jedną animacje renerowałem teraz coś namieszałem chyba w opcjach renderu i nie wiem co przestawiłem ;/. //Edit zrobilem sobie przed chwila animacje boxa na tym samym renderze i wszystko śmiga jak trzeba. A na tej poprzedniej dalej ciągle jeną klatke od początku do końca renderuje, tak więc chyba opcje rendera są wporządku... więc o co kaman ?... :/ ...teraz to już zupełnie zielony jestem :( //Edit 2 Rozwiązałem problem. Polegał on na tym iż animacja szkieletu elegancko wychodzila ale problem byl z modelem "proboleam" i to wlasnie przez to nie chcial podążać za szkieletem. ;)
  11. Chyba Common powinno wystaczyć. A czy mam Active Time Segment czy Range to to samo jest. Z tym że np jak przy Range ustawie od 150 klatki do 200 to reneruje 50 razy klatke numer 150... Na 99% coś w ustawieniach rendera bo jak biore Animation>Make Preview>Create - to animacja się wykonuje bez problemu.
  12. Jestem początkujacym użytkownikiem 3ds'a i ostatnio napotkałem taki oto problem: Zrobiłem animacje na okolo 2k klatek. Zanimowałem obiekty typu Bones oczywiście wraz ze skórą. Zanimowalem także kamere i kilka niezależnych obiektów. I teraz problem. Jak renderuje pojedyncze klatki to wszystko jest dobrze. tj. w 1 klatce postac ma inna pozycje a w 50-tej inną itd. Problem w tym że jak renderuje całą animacje od początku do końca, cały czas renderuje się tylko 1-sza klatka animacji, na koniec powstaje nieruchomy filmik. Kombinowałem coś w opcjach renderingu ale nic nie znalazłem :/.
  13. Sha man odpowiedział Sha man → na temat → Plugins
    Dziękuje Ci bardzo, wszystko śmiga jak trzeba :). Pozdrowiam ;]. btw. nie wiedziałem że tworzenie takiej symulacji jest tak czasochlonne.. omg :D
  14. Sha man odpowiedział Sha man → na temat → Plugins
    Jesli chodzi o importer dla 3ds'a do plikow .sd to niestety nie znalazlem(bylo by milo jakbys powiedzial skad zassac :P), ale za to dowiedzialem sie ze realflow czyta format .3ds tak więc juz z importem problemu nie mam ;) Także wielkie Dzięki za pomoc :). //Edit Wszystko ekstra, nie wiem tylko jednego, jak zapisać plik RF'em żeby go maxem otworzyć ?^^
  15. Sha man odpowiedział Sha man → na temat → Plugins
    mam RF'a no i tak jak mówisz to taki exporter sceny, tyle że ja nie mam pojęcia jak go włączyć/skorzystać z niego. Będe wdzięczny za pomoc ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.