Skocz do zawartości

cylasso

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kasubian 3-city

cylasso's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. ale praktycznie wszystkie tutki (przynajmniej te, które mnie interesują) są na bazie tych ustawień być może logaritmic też daje radę ale wydaje mi się, że z physically based lighting jest łatwiej uzyskać fotorealizm....ale może mi się tylko wydaje
  2. no to świetnie! :( a ja tu myślałem, że będę normalnie zdjęcia robił....o losie słodki
  3. to wiem, że okrojony ale o takie rzeczy jak niektóre funkcje animacji itp. - z tego co zauważyłem nie ma Fur (czyli futro i włosy).... no ale renderer jest taki sam. Na "chłopski rozum" te ustawienia też powinny być
  4. physically based lighting indoor daylight w Exposure Control - Dlaczego tego nie mam? Autodesk VIZ 2008
  5. cylasso

    plamy od Physical Sky (?)

    aaahaaaaaa! wygląda na to, że strzał w 10-ke! wielki szacun dla gientekwl! ;D co prawda nie za bardzo wiem jak jeszcze tego używać ;) ale przećwiczę i jadę z tematem. Wielkie dzięki za pomoc.
  6. cylasso

    plamy od Physical Sky (?)

    Witam po Świętach! niestety nic się nie zmieniło. Samo FG - kiszka, FG+GI - kiszka, próbowałem też samego GI - i tyż to samo ;/. To co pisał VegA92 to opcja dostępna w mentalu chyba tylko w Maya (max i viz tego nie ma) hmmm
  7. cylasso

    plamy od Physical Sky (?)

    no właśnie tak przeczuwam, że to coś w tym stylu ;p ale w mentalu nie znalazłem opcji z Irradiance ;/ dodawanie innych świateł nic nie daje ;( zrobiłem za to na materiale który jest na drzwiach ambient occlusion (z desperacji) wyszło niby lepiej (chociaż zauważyłem, że gdy renderuje na małej rozdzielczości to tych plam nie ma)
  8. cylasso

    plamy od Physical Sky (?)

    No właśnie problem w tym, że w VIZ2008 nie mam opcji mr Sky portal (przynajmniej tam gdzie to jest w 3d max). Scena ma mr Sky, bez Sun - za efekt tych promieni odpowiada mr Area Spot z max szerokim kątem. Te Spoty przecież mają cienie a mimo to plamy są. Jest też pare Spotów, które oświetlają okolice stolika. Sprubuje zrobić z mr Sun z podkręconymi wartościami FG, choć nie ukrywam, że chciałem to zrobić bez Sun. PS. scenka z Skylight (zamiast mr Sky) produkuje jeszcze większe plamy na drzwiach.
  9. cylasso

    plamy od Physical Sky (?)

    inne też są ale w tym przypadku właściwie nie są istotne. bez nich mam ten sam efekt plam. "Winne" jest tu na pewno tylko mr Sky i tylko wtedy jak włączone jest physical sky. Mniej więcej wiem o co w tym biega i zmiana w FG density points niewiele da (robiłem testy) ... może to jakiś sampling gdzieś czy cóś?
  10. cylasso

    plamy od Physical Sky (?)

    sorry za słabe screeny - zarzucam lepsze ;)
  11. Witam wszystkich! (od niedawna) męczę się w MentalRay (na VIZ2008) i zaryzykuję stwierdzenię, że widzę tam jakiś progres ale z jednym nie daję rady. Mianowicie: Physical Sky. Czy dam mrSky czy Skylight widać na niektórych obiektach ( w tym przypadku na drzwiach) odbicie ale zamiast łagodne i miękke są plamy ;/ . Nie mogę się doszukać co odpowiada za to odbicie. Dlatego proszę o pomoc!...może to banał, który przeoczyłem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności