Skocz do zawartości

wozni

Members
  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

wozni's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. wozni

    Odbijanie lustrzane siatki UV

    Ok dzięki. Spróbuję tak zrobić.
  2. wozni

    Odbijanie lustrzane siatki UV

    Ale wtedy połowy będą miały taką samą teksturę. Czyli inaczej się nie da?
  3. wozni

    Odbijanie lustrzane siatki UV

    Nie mam takiej opcji.
  4. Mam pytanie. Czy gdy modeluje obiekt symetryczny i rozkładam jego siatkę UV da się rozłożyć połowę modelu a drugą odbić lustrzanie żeby była taka jak pierwsza? To by mi bardzo przyspieszyło pracę. Proszę o odpowiedź.
  5. wozni

    Normal mapy w blenderze

    co zrobić kiedy pojawia się okienko Modifiers cannot be applied to multi-user data ?
  6. wozni

    Normal mapy w blenderze

    spoko tak zrobię
  7. wozni

    Normal mapy w blenderze

    to co dać zamiast tych stożków?
  8. wozni

    Normal mapy w blenderze

    Dzięki. Tych stożków nie było przy subsurvie ,którego potem wyłączyłem i tak zostało. Ciężko mi się modeluje takie bajkowe modele dlatego taka topologia
  9. wozni

    Normal mapy w blenderze

    tu jest zip z blendem
  10. wozni

    Normal mapy w blenderze

    dzięki spróbuję coś zrobić. Próbuje pociąć model który zrobiłem ale ciągle coś nie pasuje nie mogę tych szwów dobrze ustawić
  11. wozni

    Normal mapy w blenderze

    Co zrobić żeby tak jak na tym filmiku ruszać tymi pinezkami ?
  12. wozni

    Normal mapy w blenderze

    Gorzej z modelami organicznymi
  13. wozni

    Normal mapy w blenderze

    i w tym problem :)
  14. wozni

    Normal mapy w blenderze

    Tak samo można zrobić normal mapę np.dla modelu człowieka? Bo potrzebuję do gry.
  15. Jak można zrobić normal mapę w blenderze z modelu highpoly na lowpoly?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności