Skocz do zawartości

wozni

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    Ok dzięki. Spróbuję tak zrobić.
  2. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    Ale wtedy połowy będą miały taką samą teksturę. Czyli inaczej się nie da?
  3. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    Nie mam takiej opcji.
  4. wozni dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Mam pytanie. Czy gdy modeluje obiekt symetryczny i rozkładam jego siatkę UV da się rozłożyć połowę modelu a drugą odbić lustrzanie żeby była taka jak pierwsza? To by mi bardzo przyspieszyło pracę. Proszę o odpowiedź.
  5. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    co zrobić kiedy pojawia się okienko Modifiers cannot be applied to multi-user data ?
  6. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    spoko tak zrobię
  7. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    to co dać zamiast tych stożków?
  8. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    Dzięki. Tych stożków nie było przy subsurvie ,którego potem wyłączyłem i tak zostało. Ciężko mi się modeluje takie bajkowe modele dlatego taka topologia
  9. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    tu jest zip z blendem
  10. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    dzięki spróbuję coś zrobić. Próbuje pociąć model który zrobiłem ale ciągle coś nie pasuje nie mogę tych szwów dobrze ustawić
  11. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    Co zrobić żeby tak jak na tym filmiku ruszać tymi pinezkami ?
  12. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    Gorzej z modelami organicznymi
  13. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    i w tym problem :)
  14. wozni odpowiedział wozni → na odpowiedź w temacie → Blender
    Tak samo można zrobić normal mapę np.dla modelu człowieka? Bo potrzebuję do gry.
  15. wozni dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Jak można zrobić normal mapę w blenderze z modelu highpoly na lowpoly?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności