Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

JarasM

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Takoż zawsze robię. Poza powyższym unikatowym przypadkiem miałem tylko problemy ze Skinem, który czasem nie chciał przesunąć znaczników kości w ustawieniach kopert razem z całą resztą.
  2. Hmmm, to możliwe. W sumie miałem wcześniej problemy z przesuwaniem Bipeda.
  3. Od wczoraj kulturalnie ustawiam sobie wagi na Vertexach od kości Bipeda w Skinie, jadąc od nóżek w górę, po czym gdy doszedłem do pierwszego Spine'a czekała mnie niespodzianka... nie ma, wieje pustką! Pomyślalem, że może przez przypadek go ukryłem z innym obiektem, ale nie, nie pojawia się. Oddalam więc widok, oddalam... i moim oczom ukazuje się coś takiego: Jeszcze wczoraj był na swoim miejscu, a jakże, więc albo jestem bardzo zdolny, albo 3ds robi sobie ze mnie zwyczajnie jaja. Ktoś ma jakiś pomysł jak przywrócić tego cholernika na jego prawowite miejsce, czyli do wnętrza organizmu? EDIT: Już nieistotne, okazało się że mam niedawną kopię zapasową i w niej wszystko gra.
  4. JarasM odpowiedział JarasM → na temat → Rigging & Animation
    Byłoby miło, ale przede wszystkim zależy mi żeby w samym renderze animacji wyglądało to dość cieliście, a nie jak wielki sztywny kloc :) edit: Dobra, chyba jednak najlepszym wyjściem będzie Flex. Nałożę jak już cały ruch będzie cacy, dam Point Cache i będzie śmigać. Próbowałem znaleźć coś innego, co możnaby tu zastosować, ale z Reactorem za dużo roboty, a Cloth nie daje sensownych efektów.
  5. Witam szanownie zebranych. Mam takiego oto gluta: Chciałbym, żeby podczas ruchu ciało reagowało bezwładnie, coś w stylu galarety. Jeśli dobrze zrozumiałem wszystko czego mnie nauczył Help w 3ds, to najlepiej by się do tego nadawał Flex, i faktycznie, po doregulowaniu siły itd. nawet to wygląda. Napotykam jednak problem, że nałożenie tego modyfikatora potwornie muli - powiedzmy, że niewspółmiernie do efektu, bo w zasadzie mógłbym to modyfikować ręcznie. Chciałbym wiedzieć czy jest na to jakiś inny automatyczny/pół-automatyczny sposób, lub może jakieś sprytne ustawienia, które zluzują trochę ilość obliczeń dla tego, skądinąd prostego, efektu. Z góry dzięki za pomoc.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.