Skocz do zawartości

JarasM

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Łódź

JarasM's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Takoż zawsze robię. Poza powyższym unikatowym przypadkiem miałem tylko problemy ze Skinem, który czasem nie chciał przesunąć znaczników kości w ustawieniach kopert razem z całą resztą.
  2. Hmmm, to możliwe. W sumie miałem wcześniej problemy z przesuwaniem Bipeda.
  3. Od wczoraj kulturalnie ustawiam sobie wagi na Vertexach od kości Bipeda w Skinie, jadąc od nóżek w górę, po czym gdy doszedłem do pierwszego Spine'a czekała mnie niespodzianka... nie ma, wieje pustką! Pomyślalem, że może przez przypadek go ukryłem z innym obiektem, ale nie, nie pojawia się. Oddalam więc widok, oddalam... i moim oczom ukazuje się coś takiego: Jeszcze wczoraj był na swoim miejscu, a jakże, więc albo jestem bardzo zdolny, albo 3ds robi sobie ze mnie zwyczajnie jaja. Ktoś ma jakiś pomysł jak przywrócić tego cholernika na jego prawowite miejsce, czyli do wnętrza organizmu? EDIT: Już nieistotne, okazało się że mam niedawną kopię zapasową i w niej wszystko gra.
  4. JarasM

    Miękkie ciało

    Byłoby miło, ale przede wszystkim zależy mi żeby w samym renderze animacji wyglądało to dość cieliście, a nie jak wielki sztywny kloc :) edit: Dobra, chyba jednak najlepszym wyjściem będzie Flex. Nałożę jak już cały ruch będzie cacy, dam Point Cache i będzie śmigać. Próbowałem znaleźć coś innego, co możnaby tu zastosować, ale z Reactorem za dużo roboty, a Cloth nie daje sensownych efektów.
  5. Witam szanownie zebranych. Mam takiego oto gluta: Chciałbym, żeby podczas ruchu ciało reagowało bezwładnie, coś w stylu galarety. Jeśli dobrze zrozumiałem wszystko czego mnie nauczył Help w 3ds, to najlepiej by się do tego nadawał Flex, i faktycznie, po doregulowaniu siły itd. nawet to wygląda. Napotykam jednak problem, że nałożenie tego modyfikatora potwornie muli - powiedzmy, że niewspółmiernie do efektu, bo w zasadzie mógłbym to modyfikować ręcznie. Chciałbym wiedzieć czy jest na to jakiś inny automatyczny/pół-automatyczny sposób, lub może jakieś sprytne ustawienia, które zluzują trochę ilość obliczeń dla tego, skądinąd prostego, efektu. Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności