Od razu przepraszam jeśli w niewłaściwym miejscu piszę. Do rzeczy:
Mój problem polega na tym, iż do stworzonego modelu w 3ds MAX 9 chciałem stworzyć teksturę przy pomocy BodyPaint 3d. Przedstawię sposoby którymi próbowałem osiągnąć odpowiedni efekt.
I - Po za eksportowaniu Object'u do BP3D, stworzeniu tekstury i wrzuceniu jej do 3ds maxa w żaden sposób nie mogę jej ustawić (modyfikator UVW Map nie pomaga).
II - Po eksporcie modelu OBJ z 3ds MAX do BP, stworzeniu tekstury i ponownym wrzuceniu modelu do 3ds maxa poprzez exsport do pliku *.3ds (tylko tak mogę exsportować z BP do 3ds maxa), oraz dodatniu tekstury, układa się ona idealnie, ale model jest zdeformowany i nie zadowala mnie.
III - Po skopiowaniu plików plugina "Exchange Plugins" z katalogu głównego BodyPainta do katalogu 3ds MAXa, podczas ładowania pluginu pojawia się komunikat o błędzie wersji plugina. Dodam, ze w wersji 3ds MAX 7 pluginy podpisane jako do wersji 3ds MAX 9 działały, a pod wersją 3ds MAX 9 właśnie nie działały. Na 7 z działającym pluginem z przerzucaniem tekstury nie ma żadnego problemu, ale mi zależy na 9, bo właśnie na nią mam licencję. Przenoszenie między maxem 7 a 9 też nie daje rezultatów, gdyż pojawia się komunikat o plugin BodyPainta...
Dodam iż mam wersję 3ds MAX 9: 11.0.0.57 32-bit
oraz BodyPaint 3D: 10.111 (z katalogu głównego plugin do 3ds maxa podpisany wersją 3ds MAX 9 - 32bit) z reszta i tak nie jest rozpoznawalny..
Teraz czas na pytanie:
Czemu nie działa plugin?
Ktoś posiada działający plugin pod tą wersję 3ds maxa?
Jakieś inne rozwiązanie problemu?
Z góry wielkie dzięki za pomoc, a jeśli niewłaściwy dział to przeniosę pytanie!