Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

dariush

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dzięki wielkie, właśnie o to chodziło.. :)
  2. Moje pytanie: Czy możliwe jest połączenie różnych ruchów z kilku plików *.BIP? Animuję bipeda, ale pewne fragmenty ruchów mam w innych plikach i chciałbym je w jakiś sposób połączyć. Jak to zrobić? W opcjach Motion nie znalazłem nic co mogłoby mi rozwiązać ten problem, chyba że po prostu nie znam wszystkich możliwości tej zakładki (a to jest bardzo możliwe ;)) Z góry dziękuję za podpowiedź :)
  3. Customize->Preferences->Zakładka Gizmos:Transform Gizmos: zaznaczone ON i Show Axis Labels
  4. dariush odpowiedział dariush → na temat → Plugins
    Problem rozwiązałem poprzez eksport z BodyPainta3D poprzez plik fbx. (dziwne). Żadnych problemów z siatka nie ma, a nałożona tekstura nakłada się idealnie jak w BodyPaint3D. (nie próbowałem jednak dla większej liczby vertekxów niż 4 dla danego poligonu)... Temat zamknięty...
  5. dariush dodał temat → w Plugins
    Od razu przepraszam jeśli w niewłaściwym miejscu piszę. Do rzeczy: Mój problem polega na tym, iż do stworzonego modelu w 3ds MAX 9 chciałem stworzyć teksturę przy pomocy BodyPaint 3d. Przedstawię sposoby którymi próbowałem osiągnąć odpowiedni efekt. I - Po za eksportowaniu Object'u do BP3D, stworzeniu tekstury i wrzuceniu jej do 3ds maxa w żaden sposób nie mogę jej ustawić (modyfikator UVW Map nie pomaga). II - Po eksporcie modelu OBJ z 3ds MAX do BP, stworzeniu tekstury i ponownym wrzuceniu modelu do 3ds maxa poprzez exsport do pliku *.3ds (tylko tak mogę exsportować z BP do 3ds maxa), oraz dodatniu tekstury, układa się ona idealnie, ale model jest zdeformowany i nie zadowala mnie. III - Po skopiowaniu plików plugina "Exchange Plugins" z katalogu głównego BodyPainta do katalogu 3ds MAXa, podczas ładowania pluginu pojawia się komunikat o błędzie wersji plugina. Dodam, ze w wersji 3ds MAX 7 pluginy podpisane jako do wersji 3ds MAX 9 działały, a pod wersją 3ds MAX 9 właśnie nie działały. Na 7 z działającym pluginem z przerzucaniem tekstury nie ma żadnego problemu, ale mi zależy na 9, bo właśnie na nią mam licencję. Przenoszenie między maxem 7 a 9 też nie daje rezultatów, gdyż pojawia się komunikat o plugin BodyPainta... Dodam iż mam wersję 3ds MAX 9: 11.0.0.57 32-bit oraz BodyPaint 3D: 10.111 (z katalogu głównego plugin do 3ds maxa podpisany wersją 3ds MAX 9 - 32bit) z reszta i tak nie jest rozpoznawalny.. Teraz czas na pytanie: Czemu nie działa plugin? Ktoś posiada działający plugin pod tą wersję 3ds maxa? Jakieś inne rozwiązanie problemu? Z góry wielkie dzięki za pomoc, a jeśli niewłaściwy dział to przeniosę pytanie!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.